alihoosh
بازاريابي پيامكي

افزونه پيامك وردپرس wordpress

كم نيستند افرادي كه اين روزها براي راه اندازي وب‌سايت و يا فروشگاه اينترنتي از وردپرس(wordpress) يا ووكامرس (woocommerce) استفاده مي‌كنند، ما نمي‌خواهيم در مورد سيستم مديريت محتوا (CMS) وردپرس با شما صحبت كنيم و مي‌خواهيم براي افزونه‌ پيامك وردپرس و ووكامرس را معرفي كنيم و نحوه اتصال سايت وردپرس به افزونه‌هاي پيامكي وردپرس را در اين مقاله به شما توضيح دهيم تا در نهايت سايتتان را به يك سيستم خودكار براي ارسال پيامك از طريق وردپرس و راه اندازي سيستم بازاريابي و جمع‌آوري بانك شماره موبايل مشتريان تبديل كنيد. پنل پيامكي آي نو تي در اين مقاله همراه ما باشيد تا روش اتصال افزونه پيامك وردپرس به پنل پيامك را به شما توضيح دهيم همچنين براي خريد پنل پيامك كه قابليت اتصال به وردپرس و ووكامرس را داشته باشد يك تخفيف ارزشمند براي شما در نظر گرفته‌ايم.

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زير تماس بگيريد

02191028480

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف offword استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

افزونه‌هاي پيامكي وردپرس

افزونه‌هاي پيامكي وردپرس كم نيستند، از انجايي كه وردپرس يك سيستم مديريت محتواي محبوب است افزونه‌ پيامكي جانبي زيادي براي وردپرس ساخته شده است، در ادامه به برخي از پلاگين هاي پيامكي وردپرس اشاره ميكنيم.

  • افزونه پيامك ووكامرس (ارسال پيامك به مشتري و مديري سايت بعد از ثبت سفارش)
  • افزونه پيامك ديجيت وردپرس (ثبت نام كاربر و ورود با شماره موبايل و ارسال كدفعال سازي در وردپرس)
  • افزونه پيامك گرويتي فرم gravity form (ارسال پيامك به مدير و كاربر سايت بعد از تكميل فرم تماس و…)
  • افزونه پيامك EDD (ارسال پيامك به مشتري و مدير سايت بعد از خريد از فروشگاه اينترنتي محصولات دانلودي)
  • افزونه پيامك وردپرس (ايجاد خبرنامه پيامكي در وردپرس و ارسال پيامك به كاربران سايت)

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه

در مورد هر كدام از اين افزونه‌هاي پيامكي وردپرس ما به طور مفصل در وبلاگمان توضيح داده ايم و اگر قصد مطالعه داريد،پيشنهاد ميكنيم با كليك روي اسم هر افزونه پيامكي توضيحات كامل را مطالعه نماييد اما در اين مقاله ميخواهيم به طور مقصل پيامك ابري در مورد افزونه پيامك وردپرس، راه اندازي يك سيستم خبرنامه پيامكي براي كاربران سايت وردپرس با شما صحبت كنيم، پس همراه ما باشيد.

 

پلاگين پيامك وردپرس (WP SMS)

 

پلاگين پيامكي وردپرس كه در مخزن وردپرس با نام WP SMS شناخته مي شود، توسط مصطفي صوفي نوشته شده است، افزونه پيامك وردپرس در دو نسخه رايگان و نسخه پرميوم (تجاري) عرضه شده است، در ايران اكثر وبسايت‌ها از نسخه رايگان افزونه پيامك وردپرس استفاده ميكنند و خوشبختانه اين افزونه پيامكي با مدير پيامك سازگار است.

افزونه تجاري WP SMS در سايت https://wp-sms-pro.com عرضه شده است.

البته در اكثر موارد افزونه پيامك رايگان وردپرس جوابگوي نياز شما مي‌باشد و نيازي به خريد نسخه تجاري افزونه پيامكي وردپرس نمي‌باشد.

در ايران اكثر وبسايت‌ها از نسخه رايگان افزونه پيامك وردپرس استفاده ميكنند و خوشبختانه اين افزونه پيامكي با مدير پيامك سازگار است

برخي ويژگي‌هايي افزونه پيامك وردپرس

  • ارسال پيامك به تعداد دلخواه از سايت وردپرس پنل اس ام اس ابوموسي
  • نمايش اعتبار شما پنل شما در سايت وردپرس
  • ارسال نوتيفيكيشن در زمان ارسال پست جديد به كاربران سايت
  • ارسال نوتيفيكيشن به كاربران سايت در زمان پاسخ‌گويي به ديدگاه
  • ارسال نوتيفيكيشن به مدير سايت در زمان ثبت نام كاربر جديد در سايت
  • ارسال نوتيفيكيشن در زمان آمدن ديدگاه جديد و …

راهنماي فعال‌سازي افزونه پيامك وردپرس

براي اتصال وردپرس به پنل اس ام اس ابتدا مي بايست يك پنل پيامكي خريداري كنيد و بهتر است پنل خط خدماتي داشته باشد تا بتوانيد به افرادي كه دريافت پيامك تبليغاتي را غير فعال كرده اند پيامك اطلاع رساني بفرستيد. (براي خريد سامانه پيامك از مدير پيامك با وراد كردن كدتخفيف wordpress هنگام خريد سامانه پيامك ميتوانيد ۳۰% تخفيف بهرمند شويد.)

حالا براي فعال سازي افزونه پيامك وردپرس و اتصال وردپرس به سامانه پيامكي ابتدا به مخزن وردپرس مراجعه نماييد و افزونه پيامك wp sms را جستجو نماييد، بعد از نصب و فعال سازي افزونه در منو وردپرس شما گزينه‌اي به عنوان پيامك افزوده مي‌شود؛ با مراجعه به بخش تنظيمات مي‌توانيد تنظيمات مربوط به پنل پيامك وردپرس را انجام دهيد تا اتصال سايت وردپرس شما به سامانه پيامك با موفقيت انجام شود.

فعال سازي

  1. در گام اول در سربرگ اول با عنوان general، بايد شماره موبايل مدير سايت را وارد نماييد.
  2. در سربرگ web service بايد اطلاعات پنل اس ام اس مدير پيامك را وارد نماييد، درگاه پيامك مدير پيامك را انتخاب نماييد و شماره ارسال خط را ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ قرار دهيد. (اين خط خدماتي بوده و پيامك شما به شماره‌هاي مسدود نيز ارسال مي شود)
  3. متن ارسال پيامك را از اين بخش اضافه كنيد، مي‌توانيد متن دلخواه براي پيامك مشخص نماييد تا در زمان اتفاقات مختلف به شما يا كاربران سايت شما پيامك ارسال شود. پنل اس ام اس در ابوموسي
  4. بخش features مربوط به اعلانات نوشته‌ها مي‌باشد، با مشخص كردن اين بخش مي‌تونيد مواردي مانند اطلاع‌رساني به كاربران سايت زمان ارسال مقاله جديد يا زماني كه به نظر كاربران در سايت پاسخ مي‌دهيد، افزونه پيامك وردپرس به صورت اتوماتيك، پاسخ ديدگاه را به كاربر اعلام نمايد.
  5. بخش notifications براي اعلان است، هر موردي كه مد نظر شماست را مي‌تونيد با تيك زدن مشخص نماييد تا در زمان وقوع رخداد به‌صورت اتوماتيك از طريق پنل اس ام اس وردپرس براي شما يا كاربران سايت شما پيامك ارسال شود.

پنل پيامك در ابوموسي اگر در نصب و فعال سازي wp sms به مشكلي برخورد كرده‌ايد لطفا از طريق بخش نظرات مشكلتان را با ما در ميان بگذاريد (حتي اگر پنل پيامك را از جاي ديگري تهيه كرده‌ايد به شما كمك مي‌كنيم كه مشكل شما براي اتصال افزونه پيامك وردپرس به سامانه پيامكي برطرف شود)

افزونه ها در وردپرس

افزونه ها در وردپرس به معناي برنامه هاي جانبي كوچكي هستند كه با اضافه كردن آنها به هسته اصلي، امكاناتي كه به صورت مستقيم قابليت استفاده نداشتند، در دسترس قرار خواهند گرفت.

بر اساس آمار گرفته شده، سيستم مديريت محتواي WordPress پس از جوملا، دومين CMS فراگير و در حال استفاده در دنيا مي باشد كه با توجه به سادگي و هسته قدرتمند اين سيستم، در ايران نيز نظر بسياري از كاربران را به خود جلب نموده است.

از جمله افزونه هاي پرطرفداري كه مديران سايتها تمايل به استفاده از آن در سايت خود دارند، افزونه ارسال پيام كوتاه از مديرپيامك است كه با توجه به نحوه استفاده شما، كاربردهاي مختلفي براي شما خواهد داشت. ابر پيامك

با توجه به ايجاد ساختارهاي اصلي براي اتصال پنل پيامك به هرگونه سيستم مديريت محتوا و براي راحتي كاربران محترم، تمامي افزونه هاي مورد نياز به ترتيب كاربرد و محبوبيت توسط واحد فني نوشته و توليد خواهد شد. يكي از نخستين افزونه هايي كه توسط تيم فني مديرپيامك پياده سازي و اجرا شده است و در حال حاضر در دسترس تمامي كاربران مي باشد، افزونه وردپرس مي باشد.

پنل پيامك ابوموسي شما با مراجعه به بخش خدمات مشتريان سايت و گزينه افزونه ها در پنل خود اقدام به دريافت و استفاده از آن در سايت خود نماييد.

اين افزونه با يك ساختار ساده، امكان ارسال پيامك را براي شما فراهم مي نمايد.

اتصال پنل اس ام اس به وردپرس با wp sms

ارسال پيامك انبوه به ابوموسي امروز بنا به درخواست بسياري از كاربران آموزش اتصال پنل اس ام اس به وردپرس را ارائه مي دهم. از اين طريق به راحتي ميتوان به طور مستقيم در وب سايت خود اس ام اس ارسال و دريافت كنيد.

نحوه كار با افزونه wp sms

يكسري مراحل اوليه را بايد انجام دهيد با ما همراه باشيد. در مرحله اول يك وب سرويس تهيه كنيد و سپس در پنل، ماژول يا افزونه مديريت محتوا وردپرس(wp sms) و مديريت محتوا ووكامرس(persian woocommerce) را دانلود كنيد و در پنل پيشخوان وردپرس در بخش افزونه ها، افزونه را نصب و فعال سازي كنيد.

در بخش تعرفه ها> تعرفه خريد و دريافت پنل، پنل را خريداري كنيد سپس نام كاربري و رمز عبور پنل را دريافت مي‌كنيد، وارد پنل كاربري خود، قسمت منو اصلي> آزمايشگاه شويد و افزونه گفته شده را دانلود نماييد. در آخر وارد پيشخوان وردپرس شويد و افزونه هايي كه دانلود كرديد را نصب و راه اندازي كنيد.

پس از منو تنظيمات وردپرس گزينه “پيامك” يه پيشخوان اضافه شده است. وارد صفحه پيامك> تنظيمات شويد. دستگاه ثبت شماره مشتري در اين بخش ۵ تب وجود دارد، در تب عمومي شماره موبايل خود و كد كشور را وارد و ذخيره كنيد. مهم ترين بخش تب درگاه است، اطلاعات وب سرويس كه تهيه كرديد، نام كاربري و كليد api و رمز api را وارد كنيد(همان نام كاربري و رمز عبور پنل است) و در آخر صفحه، تيك گزينه هاي نمايش نوار ابزار مديريت و نمايش در ارسال پيامك را بزنيد تا پيام ها در نوار ادمين وردپرس نمايش داده شود.

ارسال پيامك تبليغاتي به ابوموسي در تب بعدي(امكانات) ميتوانيد فيلد شماره موبايل به بخش كاربران> شناسنامه شما، اضافه كنيد. همچنين در تب اطلاع رساني، ميتوانيد زماني كه نوشته اي تازه، ديدگاه تازه، نام نويسي كاربر جديد، ورود كاربر به سايت رخ ميدهد پيغامي دريافت كنيد، متن پيام را در كادرهاي مربوط به هر بخش نوشته و ذخيره كنيد.

 

با كد تخفيف offword از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰درصدي پنل اس ام اس تهيه نماييد. خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامك انبوه با سيم كارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره 02191028480 تماس بگيريد.

 

 

ماژول پيامك پرستا شاپ prestashop

ارسال پيامك انبوه در ابوموسي ماژول پيامك پرستا شاپ يك نرم افزار متن‌باز و رايگان و قدرتمند جهت راه اندازي فروشگاه اينترنتي است كه با زبان Php نوشته شده‌است و از MySQL پشتيباني مي‌كند، يكي از قابليت‌هايي كه مي‌توانيد به فروشگاه ساز پرستاشاپ اضافه نماييد، ارسال پيامك از طريق پرستا شاپ به صورت خودكار از طريق ماژول پيامك پرستاشاپ است. براي اين‌كار ابتدا مي‌بايست يك پنل اس ام اس تهيه نماييد و پرستاشاپ را به پنل اس ام اس متصل نماييد. با ما همراه باشيد تا به شيوه نصب و راه اندازي ماژول پيامكي پرستاشاپ مسلط شويد.

 

امكانات پلاگين پيامك پرستاشاپ

 

اطلاع رساني ها

    • ارسال پيامك در هنگام ثبت نام سامانه پيامك در ابوموسي
    • ارسال پيامك در زمان ثبت سفارش
    • كنترل ارسال يا عدم ارسال سفارش هاي رايگان
    • ارسال پيامك به كاربران عضوي شماره موبايل خود را وارد كرده اند.
    • امكانات ويژه ارسال پيامك انبوه و تكي به شماره هاي دلخواهي كه شما وارد ميكنيد. پنل پيامك سيمرغ

 

راهنماي نصب افزونه پيامكي پرستاشاپ

 

مرحله اول نصب

از منوي افزونه ها وارد صفحه ماژول اس ام اس پرستاشاپ شده و بعد از دانلود آن به محيط مديريت پرستاشاپ رفته و با كليك بر روي افزودن يك ماژول جديد افزونه مديرپيامك را بارگذاري و فعال نماييد.

مرحله دوم تنظيمات

سامانه پيامك ابوموسي از منوي ماژول ها> ماژول ها وارد صفحه ماژول ها شده و افزونه مديرپيامك را جستجو كردن و وارد تنظميات افزونه وشويد سپس كليد شناسايي (API-KEY) و شماره ارسال كننده و شماره مدير را وارد نموده و تغييرات را ذخيره نماييد.

اطلاع رساني رويداد ها

سامانه پيام كوتاه در ابوموسي براي اطلاع رساني بهتر رويدادها ميتوانيد از كد كوتاه درون متن اطلاع رساني استفاده نماييد.
براي مثال يك نمونه از متن اطلاع رساني قبل و بعد از جايگذاري بصورت زير است:

يك سفارش جديد
( %order_reference% )
به مبغ
%order_price%
ثبت شده است

يك سفارش جديد
( ۱۲۵۴۱ )
به مبغ
۱۲۵۰۰۰ ريال
ثبت شده است

 

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه

تغيير متن ارسال پيامك در فروشگاه ساز پرستاشاپ

پيامك تبليغاتي در ابوموسي با ورود به بخش ماژول‌ها> ماژول ها و سرويس ها > ماژول جامع پيامك > تنظيمات متن ارسالي مي توانيد متن پيامك را به دلخواه خودتان تغيير دهيد.

تنظيمات ماژول پيامك پرستاشاپ

بعد از خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك، تيكت پشتيباني ارسال نماييد تا افزونه پيامك پرستاشاپ به‌صورت رايگان براي نسخه‌ (۱٫۶ و ۱٫۷) براي شما ارسال شود.

بعد از نصب افزونه پيامك پرستاشاپ در سايت خودتان، براي تنظيمات پلاگين پيامك پرستاشاپ به بخش سرويس‌ها و ماژول‌ها > ماژول جامع پيامك مراجعه كنيد.

در اين مرحله براي ويرايش ماژول ارسال پيامك گزينه configure را كليك كرده و وارد تنظيمات مي‌شويم.

در بخش تنظيمات پنل مشخصات خود را وارد نماييد.

  • نام درگاه پيامك : modirpayamak انتخاب نماييد.
  • نام كاربري: نام كاري ورود به سامانه پيامك
  • رمز : رمز ورود به سامانه پيامك
  • خط ارسال اس ام اس را خط خدماتي ۱۰۰۰۲۰۴۰۰ قرار دهيد تا پيامك شما از فيلتر بلك ليست عبور كند.

حال در اين بخش تنظيمات ماژول افزونه را پس از تكميل ذخيره نماييد ماژول پيامك پرستا شاپ براي استفاده آماده است.

 

ارسال پيامك دستي از پرستاشاپ

تبليغات پيامكي در ابوموسي براي آن‌كه مطمئن شويد تنطيمات پيامك به درستي انجام شده است با مراجعه به تب ارسال دستي، شماره موبايل خودتان را وارد نماييد و با نوشتن متن پيامك دلخواه دكمه ارسال اس ام اس را فشار دهيد، پيامك تست مي‌بايست به سرعت به دست شما برسد.

لازم به ذكر است اين افزونه با ماژول ثبت نام با شماره موبايل در پرستاشاپ به صورت كامل سازگار است و شما مي‌توانيد از سامانه پيامكي مدير پيامك براي ثبت نام با شماره موبايل و تاييد شماره موبايل در پرستا شاپ استفاده نماييد و به كمك خط خدماتي بدون سفته كه در اختيار شما قرار مي‌گيرد مطمئن هستيد پيامك كد تاييد شما براي همه ارسال مي‌شود.

چرا ماژول پيامك براي فروشگاه‌هاي اينترنتي پرستاشاپي نياز است؟

پرستاشاپ (PrestaShop) يكي از فروشگاه سازهاي محبوب در سراسر جهان و ايران است. از نيازهاي مهم يك فروشگاه آنلاين براي جذب رضايت و كسب اعتماد مشتري، آگاه‌ سازي وي از روند سفارش است. آگاه سازي از طريق ايميل و پيامك و تلگرام و… باعث كاهش ابهام و استرس ناشي از احتمال كلاه برداري يك فروشگاه اينترنتي مي‌شود. اطلاع رساني از طريق پيامك سريع‌ترين و موثرترين راه در بين راه‌هاي آگاه سازي است. چون مشتري سريع و بدون هيچ زحمت و هزينه‌اي از لحظه خريد تا تحويل كالا از روند سفارشش با خبر است و نيازي به اتصال به اينترنت يا وارد كردن نام كاربري و رمز عبور ايميل براي مشاهده يك پيام آگاه ساز فروشگاه ندارد.

تبليغات پيامكي به ابوموسي از همين رو مدير پيامك ماژول پيامك پرستاشاپ را ايجاد و منتشر كرده‌ است. پس از انتشار نسخه يك اين ماژول و بازخوردهايي كه داشت هم‌اينك نسخه ۲ اين ماژول با قابليت‌هاي بيشتر و كاربرپسندتر به رايگان در اختيار شما مي‌باشد. ماژول اس‌ام‌اس رنگينه براي پرستاشاپ، براي اينكه به اين مرحله برسد توسط چندين فروشگاه آنلاين پرستاشاپ و معتبر تست شده و بر اساس گزارش‌ها و ايده‌هاي آنها توسعه پيدا كرده است.

ماژول پيامك پرستا شاپ

بدون شك ماژول پيامك رايگان پرستاشاپ يكي از قدرمتند ترين و حرفه اي ترين فروشگاه ساز هاي دنيا مي باشد كه بسيار گسترده است .

اين فروشگاه ساز كاملا بر پايه اينترنت طراحي شده است و مي توانيد با نصب آن بر روي هاست لينوكس از امكانات اين فروشگاه ساز حرفه اي استفاده نماييد ، توسط اين فروشگاه ساز فوق حرفه اي مي توانيد محصولات و خدمات خود را قيمت گزاري كنيد و در سايت نمايش دهيد ، توسط ريز ابزارك ها مانند ماژول ها و امكانات فرعي اين نرم افزار مي توانيد بدون نياز به هيچگونه كد نويسي محصولات خود را در سايت قرار دهيد و تجارت آنلاين خود را آغاز نماييد .

برخي از امكانات اين سايت ساز به صورت زير مي باشد ….

اين سيستم فروشگاه ساز در سال هاي ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۴ موفق به دريافت جايزه بهترين فروشگاه ساز جهان شده است ، مهمترين ويژگي اين فروشگاه ساز opensource بودن آن است و با استاندارد هاي بالاي كدنويسي بسيار قوي كه دارد و سيستم seo پيشرفته به كار رفته در اين فروشگاه ساز مي توانيد به راحتي از رقيبان خود پيشي بگيريد و به صورت بومي و صد در صد فارسي راي مشتريان نصب مي شود . افزونه پيامك رايگان پرستاشاپ

امكانات ماژول ارسال پيامك پرستاشاپ

مديريت ارسال پيامك در زمان هاي خاص

  • ارسال به مدير در زمان ثبت سفارش
  • ارسال به مشتري در زمان ثبت سفارش
  • ارسال پيامك انبوه تبليغاتي در جزيره ابوموسي
  • ارسال به مدير در زمان ثبت سفارش رايگان
  • ارسال به مشتري در زمان ثبت سفارش رايگان
  • ارسال به مدير در زمان به روز رساني سفارش
  • ارسال به مشتري در زمان به روز رساني سفارش
  • ارسال به مدير در زمان ثبت نام مشتري
  • ارسال پيامك به مشتري در زماني كه مشتري عضو مي شود
  • ارسال پيامك به مشتري زماني كه كد تخفيفي را استفاده كرد
  • ارسال كد رهگيري پستي سفارش به مشتري
  • ارسال پيام به مشتري بعد از تغيير گذرواژه پنل اس ام اس مخابرات

تنظيمات ارسال پيامك به مشتريان در وضعيتهاي مختلف سفارش

  • منتظر پرداخت
  • پرداخت تاييد شده
  • در حال آماده سازي
  • ارسالشده
  • به دست مشتري رسيده
  • لغو شده
  • بازگشت وجه
  • خطاي پرداخت
  • و تمامي وضعيت‌هاي ساخته شده ديگر پنل اس ام اس در تهران

ارسال دستي اس ام اس به شماره هاي دلخواه

  • ارسال پيام دلخواه به كاربر خاص
  • ارسال پيام دلخواه به تعدادي شماره
  • ارسال پيام دلخواه به تمامي مشتريان پنل اس ام اس در شيراز
  • ارسال پيامك تست از بخش مديريت براي بررسي عملكرد ماژول اس ام اس پرستا شاپ
  • امكان ارسال با شيوه عادي يا الگو (ارسال سريع با pattern)

تنظيم متن پيامكها در وضعيتهاي مختلف

  • قابليت ويرايش تمامي پيام‌هاي خودكار
  • ارسال پيامك تبليغاتي در ابوموسي
  • قابليت تنظيم متن دلخواه براي هر وضعيت سفارش
  • امكان استفاده از متغيرها براي درج شناسه سفارش و اطلاعات مختلف مشتري
  • امكان تعيين قالب براي حالت الگو (ارسال سريع با pattern)

اگر براي اتصال پرستاشاپ به سامانه پيامك به مشكلي برخورد كرده‌ايد لطفا در بخش نظرات، مشكل خودتان را برطرف كنيد تا به شما كمك كنيم بتوانيد مشكل شما برطرف شود. (حتي اگر پنل اس ام اس را از جاي ديگري خريداري كرده‌ايد ما به شما كمك مي‌كنيم تا مشكلتان برطرف شود)بهترين افزونه پيامك پرستاشاپ

 

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره زير تماس بگيريد

02191028480

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف offpresta استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه

با كد تخفيف offpresta از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰درصدي پنل اس ام اس تهيه نماييد. خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامك انبوه با سيم كارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره 02191028480 تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۴۴:۲۰ ] [ علي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی