alihoosh
بازاريابي پيامكي

پنل پيامك براي نمايندگان مجلس

شما دراين مقاله با پنل اس ام اس براي نمايندگان و امكاناتي كه مديرپيامك ارا‌ئه ميكند آگاه مي شويد پس با ما همراه باشيد.

يكي از روش هاي اصلي تبليغات انتخاباتي ، ارسال پيامك هاي انبوه تبليغاتي براي انتخابات با استفاده از سامانه پيامك انتخابات مي باشد. بسياري از كانديدها در انتخابات مانند انتخابات شوراي شهر ، انتخابات رياست جمهوري و از اين قبيل ارسال پيامك انبوه را ابزاري جهت تبليغات انتخاباتي خود قرار داده و با قراردادن هزينه ي اعظمي از بودجه تبليغاتي خود ، شعارهاي انتخاباتي و پيام هاي خود را از طريق پيامك به مخاطبين ارسال مي نمايند.

در سامانه پيامكي مدير پيامك  پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس براي كانديد هاي محترم به دليل ارسال با حجم بالا و محدوديت زمان استفاده و ارسال پيامك ها جهت تبليغات شرايط ويژه اي در نظر گرفته مي شود.

مدير پيامك به كانديدهاي محترم خط خدماتي جهت ارسال سريع پيامك انتخاباتي حتي به شماره هاي مسدودي اعطا مي كند.

 

همانطور كه مي دانيد برگزاري انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري نزديك است از اين روي احزاب نامزدهاي نمايندگي هر دو مجلس در تلاش هستند كه با استفاده از راهكارهايي جديد كانديداي خود را به عموم مردم معرفي كنند و برنامه هاي اين عزيزان را به مردم برسانند.

 

با پيشرفت تكنولوژي و استقبال همۀ مردم جهان از ابزارهاي ديجيتال، مي توان گفت “تلفن همراه” و “رايانه” از بهترين وسايل ارتباطي با مردم، به ويژه با جوانان مي باشند. همانطور كه مي دانيد بيشتر جمعيت ايران جوان هستند و نزديك به ۹۰% از جوانان ايران، در حال حاضر از كامپيوتر و موبايل استفاده مي كنند.

 

پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري

همانطور كه گفتيم، نامزدهاي محترم انتخابات مي توانند پنل هاي تجاري مدير پيامك را با ۳۰ درصد تخفيف دريافت كنند. در حال حاضر، مدير پيامك را مي توان يكي از بهترين و موفق ترين سامانه هاي پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس در ايران دانست. مدير پيامك توانسته است با ايجاد رابط كاربري ساده، پيشرفته ترين خدمات اس ام اس را در اختيار تمام شهروندان قرار دهد. همۀ كاربران مي توانند بدون داشتن دانش و مهارت خاصي، از طريق اينترنت اقدام به ارسال انبوه پيامك هاي تبليغاتي كنند. همچنين علاوه بر بانك شماره تلفن جامع،  خدمات و امكانات منحصر بفردي را در اختيار كاربران خود قرار مي دهد. پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس يكي از مهم ترين خدماتي است كه مي توانيد بهترين بهره لازم را ببريد .

در ادامه به برخي از امكانات مدير پيامك اشاره شده است:

  • ارسال پيامك به اوپراتورهاي ايرانسل و همراه اول
  • ارسال پيامك به شماره‌هاي يك شهر
  • ارسال پيامك منطقه اي
  • ارسال پيامك به يك پيش شماره خاص
  • ارسال پيامك بر اساس كد پستي
  • ارسال پيامك به صاحبان مشاغل و اصناف
  • ارسال بر اساس جنسيت و سن
  • ارسال هاي زمان بندي شده
  • گزارش پيامك هاي ارسالي
  • گزارش پيامك هاي دريافتي
  • دفترچه تلفن پيشرفته
  • و…

مزاياي پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس

همانگونه كه مطلع هستيد امروزه بخش مهمي از زندگي ما به تكنولوژي وابسته شده است. امروزه ديگر لزومي ندارد براي انجام كارهاي اداري و حتي تبليغاتي از كاغذ استفاده كرد، بلكه مي توان اين كارها را به راحتي از طريق اينترنت و وب سايت سازمان مربوطه به راحتي انجام داد. نمايندگان مجلس نيز به همين دليل بايد وب سايت داشته باشند. به اين ترتيب مردم مي توانند به راحتي با نامزدها و نمايندگان انتخابي شهر خود، ارتباط برقرار كنند تا نمايندگان در اولين فرصت پاسخگوي اين نيازها باشند.

از ديگر مزاياي داشتن پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس اين است كه نامزدهاي انتخاباتي مي توانند اهداف و برنامه هاي خود را با مردم به اشتراك بگذارند، كمپين هاي مختلف انتخاباتي راه اندازي كنند، فايل هاي مرتبط با سخنراني هاي خود را در اختيار مردم قرار دهند و … .

نامزدهاي انتخاباتي مي توانند از طريق پنل اس ام اس خود براي فعاليت هاي گفته شده در زير استفاده نمايند:

  1. معرفي، زندگي نامه
  2. معرفي برنامه و عملكرد نماينده
  3. آرشيو عكس
  4. آرشيو فيلم
  5. آرشيو فايل هاي صوتي و متني سخنراني ها
  6. انتشار اخبار و اطلاع رساني
  7. نظر سنجي
  8. ارتباط با مردم
  9. افتخارات و سوابق
  10. پيشنهادات و انتقادات
  11. فرم هاي مختلف جهت برقراري ارتباط مردمي
  12. پيوند ها و لينك هاي مرتبط و مفيد
  13. و …

اگر تصميم داريد تبليغات انتخابات خود را به بهترين نحو انجام دهيد،با پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس اين فرصت استثنايي را از دست ندهيد. با دريافت يك سامانۀ پيامك مي توانيد صداي خود را به گوش همه برسانيد.

 

براي ارسال پيامك تبليغاتي براي نمايندگان انتخاباتي  استفاده از ماژول هاي زير به كاربران پيشنهاد مي گردد.

۲ مورد اول مربوط به بانك شماره موبايل موجود در سامانه پيامكي مدير پيامك مي باشد. اين شماره ها همراه اول بوده و در سامانه جهت ارسال موجود مي باشد. كانديده هاي محترم مي توانندبا پنل اس ام اس نمايندگان مجلس بر حسب نيازشان به شهر خاصي ( به طور مثال در انتخابات شوراي شهر تنها به شهر مد نظرشان ) و يا به صورت كلي به كل شماره هاي كشور پيامك مد نظرشان را ارسال نمايند.

مورد ۳ جهت ارسال به شماره هاي ايرانسل از طريق دكل مي باشد. اين ارسال ها به صورت يك فرم به ايرانسل ارسال شده و پيامك ها توسط ايرانسل به شماره هاي ۴۸ ساعته گذشته در آن منطقه ارسال مي گردند. اين بانك شماره دقيق ترين بانك شماره ي ايرانسل بوده و هزينه پيامك هاي آن نيز معمولا از تعرفه ارسال با خطوط پيامك انبوه كمتر مي باشد.

پيامك بهترين ابزار براي برقراري ارتباط با راي دهندگان است

آخرين تحقيقات صورت گرفته از ۵۰۰ فرد بالاي ۱۸ سال نشان مي دهد كه ۲۴% از اين افراد عقيده دارند پيامك بهترين ابزار براي برقراري ارتباط با راي دهندگان است. نكته جالب اينجاست كه ۱۰% از اين افراد در انتخابات گذشته با كانديداهاي مورد نظر خود از طريق اس ام اس در ارتباط بوده اند و برنامه هاي انتخاباتي اين افراد را دنبال مي كرده اند.

ما با پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس در مدير پيامك مي كوشيم تا اين انتخابات پر شور تر و با شكوه تر از گذشته برگزار شود. 

مزاياي پنل اس ام اس مدير پيامك براي انتخابات مجلس دهم

حال شايد براي برخي اين سوال پيش بيايد كه چرا بايد براي انجام تبليغات خود از سامانه مدير پيامك استفاده كنند؟

همانطور كه در بالا گفتيم، مدير پيامك پنل هاي تجاري خود را به نامزدهاي انتخابات دهمين دورۀ مجلس شوراي اسلامي با ۳۰٪تخفيف ارائه مي كند. آيا دليل بهتري از اين مي خواهيد؟ اگر جوابتان مثبت است، پس بهتر است به خواندن اين مطلب ادامه دهيد.

مدير پيامك را مي توان يكي از بهترين و موفق ترين سامانه هاي ارسال اس ام اس در ايران دانست. مدير پيامك با ايجاد رابط كاربري آساني توانسته است پيشرفته ترين خدمات اس ام اس را به ساده ترين شكل ممكن به كاربران خود ارائه دهد. بنابراين كاربران مي توانند بدون نياز به داشتن مهارت و دانش خاصي به راحتي پيامك هاي خود را ارسال نمايند. مدير پيامك هم اكنون با بيش از ۲۰ هزار كاربر يكي از پر طرفدارترين سامانه هاي ارسال اس ام اس در ايران به شمار مي آيد. يكي ديگر از دلايلي كه مشتريان را به سمت مدير پيامك جذب مي كندبا پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس خدمات و امكاناتي است كه به كاربران خود ارائه مي دهد. امكاناتي كه در هنگام انتخابات مجلس دهم نيز پر كاربرد خواهند بود.

هزينه جذب يك مشتري جديد ، ۵ برابر حفظ مشتري قديمي است ، پس بايد در حفظ مشتريانمان تمام تلاش خود را داشته باشيم .

با استفاده از اين دستگاه و نرم افزار ساده اما قدرتمند آن مي توانيد ، اطلاعات مخاطبان يا مشتريان يا بازار هدف خود را دريافت و ذخيره كنيد دستگاه ثبت شماره تلفن
 دستگاه دايركت دستگاه ثبت شماره تلفن مشتريان  ثبت شماره تلفن مشتريان در پنل اس ام اس
قطعا براي شما پيش آمده است دستگاه ثبت شماره تلفن مشتريان كه از جايي خريد كنيد و در انتهاي خريد از شما شماره موبايل درخواست شود كه فروشگاه بتواند شما را از رسيدن كالاي جديد مطلع نمايد .  دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتريان  دستگاه كي پد دستگاه كد پد اس ام اس

برخي از فروشندگان معمولا در دريافت شماره موبايل از مشتريانشان ترديد دارند و نمي توانند از آنها شماره موبايل بگيرند

يا برخي از مشتريان از دادن شماره موبايل به فروشندگان ترديد دارند و تلفن همراهشان را به صورت صحيح به فروشندگان نمي دهند

با استفاده از اين دستگاه مشتريان با اطمينان به اينكه تلفن همراهشان در محلي امن نگهداري مي شود ، تلفن همراه خود را در دستگاه ثبت مي كننددستگاه كد پد اس ام اس
 دستگاه كي پد پيامك  دستگاه ثبت و ذخيره شماره موبايل مشتريان  دستگاه ذخيره ساز شماره مشتري و ارسال پيامك خريد دستگاه ثبت شماره مشتري  دستگاه ذخيره تلفن مشتريان  قيمت ثبت شماره تلفن مشتريان در پنل اس ام اس

و فروشندگان هم اطمينان خواهند داشت كه اطلاعاتي كه در ثبت شماره تلفن مشتريان در پنل اس ام اس دستگاه ثبت شده است بسيار با ارزش است . دستگاه keypad نرم افزار ثبت شماره مشتري  دستگاه ثبت اطلاعات مشتريان دستگاه ذخيره شماره موبايل مشتري  دستگاه SMSPad

برخي از امكانات سامانه مدير پيامك به ترتيب زير مي باشد:

ارسال پيامك به شماره‌هاي يك شهر

در اين روش پيامك تبليغاتي و انبوه شما در كمترين زمان ممكن و به صورت اينترنتي به شماره موبايل هاي دائمي يا اعتباري شهر مورد نظر شما ارسال مي شود. همچنين پيامك تبليغاتي شما تنها به شماره موبايلهاي فعال (واگذار شده) شهر ارسال شده و گزارش كلي از پيامك هاي ارسالي و دريافتي براي شما در دسترس است.

ارسال پيامك به يك پيش شماره خاص

در اين روش پيامك تبليغاتي به شماره موبايل هاي كه با پيش شماره خاص توسط مشتري انتخاب شده است فرستاده مي شود. پيش شماره هاي انتخابي مشتري مي تواند شماره موبايل هاي شركت همراه اول ( دائمي و اعتباري) و ايرانسل (دائمي و اعتباري) باشد.

ارسال پيامك منطقه اي

در اين روش تبليغاتي، پيامك مشتري به شماره موبايل هاي يك منطقه خاص ارسال مي شود. در اين صورت مشتري تنها هزينه تبليغات در منطقه ي مورد فعاليت خود را پرداخت خواهد كرد.

ارسال پيامك بر اساس كد پستي

در اين روش پيامك تبليغي به ليستي از كدپستي هاي انتخابي مشتري ارسال مي شود. همچنين مي توان پيامك تبليغي را براي كدپستي هايي با يك پيش شماره خاص ارسال كرد. افرادي اين پيامك ها را دريافت مي كنند كه در زمان خريد سيم كارت آدرس كامل پستي خود را مشخص كرده اند.

ارسال پيامك به صاحبان مشاغل و اصناف

در اين روش ملي پيامك پيامك تبليغي مشتري را به ليست شماره موبايل هاي صاحبان مشاغل و اصناف مورد نظر وي ارسال مي كند. بانك مشاغل و اصناف مورد استفاده در مدير پيامك از به روز ترين شماره ها استفاده كرده و قابليت ارسال به تفكيك صنف، شهر و استان مورد نظر مشتري مي باشد.

ارسال بر اساس جنسيت و سن

شما مي توانيد بر اساس سن و جنسيت افراد به آنها پيامك تبليغاتي (انتخاباتي) ارسال كنيد و برنامه هاي خود را بر اساس سن و جنسيت شان برايشان شرح دهيد. مثلا چه برنامه هايي براي دانش آموزان و دانشجويان داريد و …

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

 

 

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف majles استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

سخن آخر

موارد ذكر شده در بالا تنها بخشي از امكانات مدير پيامك هستند كه مي توانند در دهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي ايران پر كاربرد باشند. اگر تا به حال از سامانه پيامك استفاده نكرده ايد و براي استفاده از آن كمي مردد هستيد. به شما اين اطمينان را مي دهيم كه بازاريابي پيامكي مي تواند ورق را به نفع شما برگرداند.

امروزه تقريبا تمام مردم، به خصوص جوانان كه بيشتر جمعيت كشور ما را تشكيل مي دهند، از تلفن همراه استفاده مي كنند و همۀ گوشي هاي موبايل از قابليت ارسال و دريافت پيامك پشتيباني مي كنند. با پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس چنين ابزار ارتباط جمعي مي تواند شما را به رسيدن به اهداف انتخاباتي تان ياري كند.

 

مدير پيامك مفتخر است به عنوان اولين سامانه پيامك درايران، آمادگي خود براي با شكوه برگزار كردن انتخابات مجلس شوراي اسلامي ايران را اعلام دارد. نامزدهاي محترم نمايندگي مجلس شوراي اسلامي ايران مي توانند با پنل اس ام اس براي نمايندگان مجلس در زمان برگزاري انتخابات پنل هاي تجاري ما را با ۳۰٪تخفيف دريافت نمايند.

با كد تخفيف majles از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰درصدي پنل اس ام اس تهيه نماييد . خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين پنل ارسال با سيم كارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۳۴:۰۱ ] [ علي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی