alihoosh
بازاريابي پيامكي

پنل پيامك جهت استفاده وكلا و دادگستري

در اين مقاله مي‌خواهيم در مورد پنل اس ام اس براي وكلا صحبت كنيم و توضيح دهيم كه سامانه مدير پيامك چه خدماتي ميتواند براي وكلا و دفاتر حقوقي انجام دهد؟

امروزه داشتن يك پنل اس ام اس براي اصناف لازم است. زيرا با استفاده از پنل پيامك مي‌توانند در هزينه‌ها و وقت خود صرفه جويي كرده و با استفاده از قابليت‌ها و امكانات پنل اس ام اس نيازهاي خود را برآورده كنند. وكلا و دادگستري نيز از اين قاعده مستثني نيستند. سامانه مدير پيامك براي وكلا و دفاتر حقوقي امكان ارسال پيامك انبوه جهت تبليغات را فراهم مي‌كند. اما كاربرد سامانه مدير پيامك براي وكلا و دفاتر حقوقي تنها در ارسال پيامك انبوه خلاصه نمي‌شود.

اكثر وكلا براي صرفه جويي در وقت و هزينه‌هاي خود از سامانه پيامكي براي دفتر وكالت خود استفاده مي‌كنند. استفاده از پنل اس ام اس وكلا براي دفتر وكلا تنها براي تبليغات نيست بلكه در مواردي مانند نوبت‌دهي، ياداوري تاريخ ملاقات و … نيز استفاده مي‌شود.

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف lawyers استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

چرا از مدير پيامك پنل اس ام اس بگيرم؟

۱- ارئه خط خدماتي رايگان بدون نياز به سفته و مكاتبات و تعهدات

۲- ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها با سيم كارت

۳- ارسال سريع پيامك در كمتر از ۱۰ ثانيه براي اتصال به وب سايت

۴- ليست شماره هاي وكلا و مشاغل ديگر به تفكيك سن و جنسيت

۵- ارسال پيامك تبليغاتي به مشاغل مختلف از روي نقشه

۶- ليست شماره موبايل ايرانسل و همراه اول بروز

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه وكلا

با پنل اس ام اس وكلا ميتوانيد چه اقداماتي انجام دهيد ؟

  1. با خريد پنل اس ام اس  ؛ ميتوانيد براي مشاغل مختلف پيامك هاي انبوه منطقه اي ارسال نماييد.
  2. با خريد پنل اس ام اس  ؛ ميتوانيد به مناطق مختلف در هر شهر پيامك ارسال نماييد.
  3. با خريد پنل اس ام اس  ؛ ميتوانيد بر اساس كدپستي به افرادي كه در يك محله هستيد پيامك بفرستيد.
  4. با خريد پنل اس ام اس  ؛ ميتوانيد از روي نقشه گوگل به افراد مشخصي پيامك ارسال نماييد.
  5. با خريد پنل اس ام اس  ؛ ميتوانيد به افرادي كه سن و جنسيت مشخصي دارند پيامك ارسال نماييد.
  6. با خريد پنل اس ام اس  ؛ ميتوانيد به بانك شماره موبايل هاي مشاغل و اصناف دسرتسي داشته باشيد.
  7. با خريد پنل اس ام اس  ؛ ميتوانيد به سرشماره هاي رند پيامك ارسال كنيد.
  8. با خريد پنل اس ام اس  ؛ ميتوانيد ارسال پيامك انبوه تبليغاتي به وكلا و دفاتر حقوقي را اغاز كنيد.

امروزه 50 درصد فروش از مشتريان قبلي كه كسب و كار شما را شناخته اند حاصل مي شود. ارسال پيامك يكي از بهترين راه هاي ارتباط با مشتريان قبلي و تداعي نام و ياد برند و محصول يا خدمات شما مي باشد.

ارسال پيامك به مشاغل

ما قادر هستيم، پيامك شما را حتي به شماره‌هايي كه دريافت پيامك تبليغاتي را مسدود كرده‌اند، تحويل دهيم؛ باور نمي‌كنيد؟! امتحان كنيد.

ويژگي هاي سامانه پيامك انبوه وكلا و دفاتر حقوقي

  • پنل پيامك مادام عمر ( life time )
  • فعال سازي آني پنل؛ به محض خريد
  • ارسال سريع پيامك به بلك ليست
  • داراي نماد اعتماد الكترونيك و عضو انجمن صنفي كسب و كارهاي اينترنتي
  • پشتيباني حرفه‌اي؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط كارشناسان حرفه اي

مدير پيامك براي اولين بار در كشور “پنل ارسال انبوه از طريق سيم كارت“ راه اندازي كرد.

مزايا و كاربردهاي ارسال پيامك انبوه تبليغاتي براي وكلا و دفاتر حقوقي

بازاريابي پيامكي علاوه بر كمك به وكلاي جوان و تازه كار، به وكلاي قديمي و يا موسسات حقوقي حرفه اي و با سابقه نيز ميتواند كمك بسزايي داشته باشد. ميتوانيد از اين ابزار براي جذب بيشتر مشتري و عضويت آنها در خبرنامه پيامكي خود استفاده كنيد و براي آنها پيشنهادات ارزشمند ارسال كنيد. پيشنهاداتي از قبيل تخفيف در هزينه ها و يا مشاوره هاي رايگان. با عضويت مخاطب در خبرنامه پيامكي، شما مي توانيد با ارسال پيشنهادات ارزشمند وفاداري آنها را نسبت به خود بيشتر سازيد.

ارسال پيامك انبوه

دفاتر حقوقي مي توانند از كليه بانك هاي اطلاعاتي از قبيل شهر و كدپستي ، نقشه ي گوگل ، اصناف و يا سن و جنسيت كه به صورت رايگان در سامانه مدير پيامك قرار گرفته شده است ، جهت ارسال پيامك هاي انبوه تبليغاتي استفاده نمايند. به طور مثال اگر دفتر حقوقي داشته و يا وكيل هستيد مي توانيد با استفاده از بانك اصناف به شركت هاي خدماتي و يا كارخانجات پيامك ارسال نموده و در متن پيامكتان به مواردي كه از لحاظ حقوقي براي آنان مهم مي باشد اشاره نماييد تا در مواقع لزوم جهت مشاوره و يا استفاده از ساير خدمات حقوقي به دفاتر حقوقي شما مراجعه نمايند.

خط خدماتي جهت ارسال پيامك هاي اطلاع رساني

با استفاده از پنل اس ام اس وكلا براي دفتر وكالت خود مي‌توانيد قرار ملاقات، ساعت جلسه دادگاه و … را به موكلين خود پيامك كنيد.  با استفاده از خط خدماتي رايگان پيامك هاي اطلاع‌رساني حتي به خطوط بلك ليست ارسال خواهند شد. ديگر نيازي نيست به دليل جواب ندادن و يا مشغول بودن خط موكل خود چندين بار با او تماس بگيريد. بلكه با ارسال يك پيامك قرارهاي مهم را به موكل خود ياداوري مي‌كنيد.

قابليت نوبت‌دهي با پيامك

يكي ديگر از امكانات سامانه مدير پيامك، قابليت نوبت‌ دهي پيامكي است. با استفاده از اين قابليت اين امكان وجود دارد كه تايم مشخصي را براي قرارهاي ملاقات خود در نظر بگيريد و با توجه به تايم مشخص شده به صورت خودكار براي افراد پيامك ساعت ملاقاتشان ارسال خواهد شد.

نوبت دهي پيامكي چيست؟ | ماژول پيشرفته نوبت دهي پيامكيپاسخگوي خودكار پيامك

با استفاده از قابليت پاسخ خودكار به پيامك شما مي‌توانيد از مخاطبين خود بخواهيد به عنوان مثال عدد 1 را به شماره سامانه پيامكي دفتر وكالت شما ارسال كنند و به صورت خودكار متن پيامكي كه از قبل توسط شما تنظيم شده است، ارسال شود. مسلما هر وكيلي براي صرفه جويي در وقت و هزينه‌هاي خود و همچنين ارتباط بهتر با موكلين خود نيازمند سامانه پيامكي براي دفتر وكالت خود مي‌باشد.

ارسال پيامك به مشاغل هدف

يكي از خدماتي كه پنل اس ام اس مديرپيامك براي بازاريابي پيامكي ارائه ميدهد، ارسال پيامك به مشاغل و اصناف ميباشد. شما با استفاده از ارسال پيامك به مشاغل مورد هدف با كسب و كار خود پيامك ارسال كنيد. استفاده از اين روش باعث صرفه جويي در زمان و هزينه ميشود زيرا تبليغات تان را براي كساني ميفرستيد كه مطمئن هستيد با نوع كسب و كار شما مرتبط هستند و پيامك شما خوانده ميشود.

امكان ذخيره و ثبت شماره تلفن مشتريان

كليه فروشگاه ها ، شركت ها و صاحبان تجارت و يا هركسي كه در جايگاهي است كه نيازمند داشتن شماره موبايل مخاطبان است و مي خواهد شماره موبايل آنها را با رضايتشان به دست آورد ، مي تواند از اين دستگاه استفاده نمايد . با استفاده از دستگاه ثبت شماره تلفن و نرم افزار حرفه اي نصب شده بر روي آن، مي توانيد شماره موبايل مخاطبان را از آنها دريافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پيام كوتاه خود ذخيره نماييد تا در هر زمان كه براي اطلاع رساني و ارسال پيامك تبليغاتي به مشتريان به آنها نياز داشتيد از طريق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسي داشته باشيد .

مزيت مهم در مدير پيامك :

در سامانه پيامكي ميتوانيد براي ارسال پيامك از دو قسمت ارسال براي مشاغل كل كشور و ارسال براي مشاغل بر اساس تفكيك استاني، پيامك خود را ارسال كنيد. در ارسال مشاغل بعد از اينكه دسته بندي اصلي شغل را انتخاب كرديد گرايش زيرمجموعه آن دسته نمايش داده ميشود و در هر گرايش نيز تعداد كل شماره هاي موجود مشخص است و به هر تعداد دلخواه ارسال ميكنيد.

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف lawyers استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه وكلا

با كد تخفيف lawyers از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰درصدي پنل اس ام اس تهيه نماييد. خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامك انبوه با سيم كارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگيريد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۱:۲۶ ] [ علي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی