alihoosh
بازاريابي پيامكي

پنل پيامك كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي

در اين مقاله قصد داريم درباره امكانات سامانه پيام كوتاه مديرپيامك و همچنين پنل پيامك كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي صحبت كنيم همراه ما باشيد.

پنل پيام كوتاه مي تواند يكي از ابزارهاي تبليغاتي براي شركت ها و كارخانجات باشد تا بتوانند با هزينه اي پايين و اثرگذاري بيشتر محصولات خود را معرفي نمايند و همچنين مي توانند اطلاعيه و اخبار شركت را به صورت پيامكي به كارمندان خود ارسال نمايند.

مديرپيامك چيست؟!

ما اينجا هستيم تا به شما كمك كنيم، بازاريابي پيامكي را به بهترين شكل ممكن انجام دهيد؛ ارسال پيامك منطقه‌اي، ارسال پيامك بر اساس سن‌و‌جنسيت، ارسال پيامك از روي نقشه گوگل و بر اساس كدپستي، ارسال پيامك با سيم‌كارت جهت عبور از بلك ليست، ارسال پيامك از طريق وب‌سرويس با خط خدماتي رايگان و … از جمله خدماتي هستند، كه ما در مديرپيامك انجام مي دهيم.

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

02133438480

02191028480

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف factories استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

چرا از مدير پيامك پنل اس ام اس بگيرم؟

۱- ارئه خط خدماتي رايگان بدون نياز به سفته و مكاتبات و تعهدات

۲- ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها با سيم كارت

۳- ارسال سريع پيامك در كمتر از ۱۰ ثانيه براي اتصال به وب سايت

۴- ليست شماره هاي مشتريان به تفكيك سن و جنسيت

۵- ارسال پيامك تبليغاتي به اصناف مختلف از روي نقشه

۶- ليست شماره موبايل ايرانسل و همراه اول بروز

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي

با پنل اس ام اس كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي ميتوانيد چه اقداماتي انجام دهيد ؟

  1. با خريد پنل اس ام اس كارخانه ها ؛ ميتوانيد براي مشاغل هدف خود پيامك هاي انبوه منطقه اي ارسال نماييد.
  2. با خريد پنل پيامك كارخانه ها ؛ ميتوانيد به مشتريان خود در مناطق مختلف در هر شهر پيامك ارسال نماييد. پنل اس ام اس براي فروشندگان فرش
  3. با خريد پنل پيامكي كارخانه ها ؛ ميتوانيد بر اساس كدپستي به افرادي كه در يك محله هستيد پيامك بفرستيد.
  4. با خريد سامانه پيامك كارگاه هاي توليدي ؛ ميتوانيد از روي نقشه گوگل به افراد مشخصي پيامك ارسال نماييد.
  5. با خريد پنل اس ام اس كارگاه هاي توليدي ؛ ميتوانيد به افرادي كه سن و جنسيت مشخصي دارند پيامك ارسال نماييد.
  6. با خريد سامانه پيامكي كارخانه ها ؛ ميتوانيد به بانك شماره موبايل مشاغل و اصناف دسترسي داشته باشيد.
  7. با خريد سامانه پيام كوتاه براي كارگاه هاي توليدي ؛ ميتوانيد به سرشماره هاي رند پيامك ارسال كنيد.
  8. با خريد سامانه پيامك براي كارخانه ها ؛ ميتوانيد به بانك شماره موبايل سراسر كشور دسترسي داشته باشيد.
  9. با خريد پنل پيامك براي كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي ؛ ميتوانيد تبليغات پيامكي انبوه خود را اغاز كنيد.
اين موضوع را هميشه به ياد داشته باشيد كه جذب يك مشتري جديد تقريبا پنج برابر حفظ مشتريان قديمي هزينه دارد.

ارسال پيامك به بلك ليست ها

ما قادر هستيم، پيامك شما را حتي به شماره‌هايي كه دريافت پيامك تبليغاتي را مسدود كرده‌اند، تحويل دهيم؛ باور نمي‌كنيد؟! امتحان كنيد.

ويژگي هاي پنل اس ام اس

  • پنل پيامك مادام عمر ( life time )
  • فعال سازي آني پنل؛ به محض خريد
  • ارسال سريع پيامك به بلك ليست
  • داراي نماد اعتماد الكترونيك و عضو انجمن صنفي كسب و كارهاي اينترنتي
  • پشتيباني حرفه‌اي؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط كارشناسان حرفه اي

مدير پيامك براي اولين بار در كشور “پنل ارسال انبوه از طريق سيم كارت“ راه اندازي كرد.

كاربرد پنل پيامكي در كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي

  • معرفي ليست قيمت ها
  • معرفي نمايندگي هاي جديد به مشتريان
  • فراخوان مناقصات
  • اطلاع رساني برگزاري جلسات
  • ارسال پيام هاي مناسبتي
  • معرفي محصولات جديد
  • برگزاري مسابقه و قرعه كشي
  • دريافت نظرات مشتريان
  • برگزاري پرسش و پاسخ به منظور پشتيباني پس از فروش
  • ارسال اخبار و رويداد هاي سازمان به همكاران و مشتريان
  • ثبت نام متقاضيان براي شركت در جلسات و همايش ها
  • يادآوري جهت برگزاري جلسات مهم
  • مانيتورينگ خط توليد از طريق موبايل
  • سيستم هشدار اوليه از طريق موبايل
  • ارسال پيامك تشكر از خريد مشتريان
  • پنل اس ام اس در سوپر ماركت
  • ارسال پيامك قدر داني از حضور در همايش ها و يا غرفه هاي نمايشگاهي

كاربرد پيامك براي كارخانجات و كارگاه هاي توليدي

كاربرد پيامك براي كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي علاوه بر بازاريابي پيامكي و افزايش فروش در زمينه ي مشتري مداري ، رضايتمندي مشتري و خدمات پس از فروش نيز بسيار مهم است اگرچه شركت هاي توليدي اكثر سود كسب و كار خود را از طريق مشتري هاي وفادار و تداوم قرارداد با آنها به دست مي‌آورند اما نبايد اهميت بازاريابي و كاربرد پيامك براي كارخانجات و كارگاه هاي توليدي كوچك و بزرگ را در اين زمينه ناديده بگيرند با استفاده از برنامه بازاريابي مناسب و فكر شده براي ترويج محصولات و خدمات خود، شركت هاي توليدي در جذب سرمايه، حفظ مشتريان، افزايش فروش و رسيدن به اهداف استراتژيك موفق هستند. پنل اس ام اس مركز دارويي و داروخانه

كاربرد پيامك براي بازاريابي و افزايش فروش

هدف نهايي شما اين است كه به سهم بازار مورد نظر خود برسيد و مشتريان را متقاعد كنيد كه محصولات شما را انتخاب كنند. يكي از راهكارهاي مدرن، قابل اطمينان و مقرون به صرفه، استفاده از روش بازاريابي پيامكي است كه به شما امكان مي‌دهد از اين بستر براي رسيدن به افزايش فروش و رونق كسب و كار خود استفاده كنيد. سامانه پيام كوتاه بانك

در همين راستا، استفاده از پنل اس ام اس شركت مديرپيامك با وجود ابزار هايي مانند ارسال هوشمند ، ارسال پيامك انبوه ، ارسال زماندار و ارسال كد پستي براي ارسال پيامك تبليغاتي به اقشار و اصناف دسته بندي شده، بسيار تاثيرگذار خواهد بود.

كاربرد پيام كوتاه براي حفظ مشتريان و خدمات پس از فروش

مديريت ارتباط با مشتري (CRM) مي‌تواند تفاوت بين موفقيت و شكست باشد و انجام اين مورد در شركت هاي توليدي با ساير صنايع بسيار متفاوت خواهد بود. از لحظه توليد تا مرحله تحويل، بينش مبتني بر CRM روند كل كار را متمركز خواهد كرد. كاربرد پيام كوتاه در اين زمينه به استفاده از پنل پيامك در كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي براي اطلاع رساني به مشتريان برمي‌گردد.

با استفاده از ابزارهاي مختلف مشتريان شما از لحظه خريد تا تحويل و پس از آن براي دريافت خدمات و گارانتي به صورت آنلاين ، خودكار و لحظه اي، از روال كار مطلع شده و به شما اعتماد خواهند كرد. علاوه بر آن گزينه باشگاه مشتريان موجود در پنل پيامكي به صورت مجزا براي پيشبرد اهداف در زمينه روابط با مشتريان طراحي شده و انجام آن را بسيار ساده تر خواهد كرد.

بانك شماره موبايل صنايع و كارخانجات

(صنايع خودرو، صنايع فلزي، صنايع نساجي، آب و فاضلاب، صنايع چوب، صنعت مواد شيمايي، صنايع غذايي كشور، برق و صنعتي، تراشكاري،توليد كنندگان مواد غذايي، خدمات صنعتي، ساخت ماشين آلات صنعتي، صنايع الكترونيك، صنايع انبار داري، صنايع بازيافت، صنايع مبلمان، اتوماسيون صنعتي،صنعت آهن آلات،صنعت بسته بندي،دام و طيور،صنعت سري كاري،صنعت ضايعات،صنعت كشاورزي،صنعت معدن،لوازم صنعتي،مديران صنعتي و بازرگاني،ابزارآلات صنعتي،مرتبط با صنعت، كشاورزي و دامداري،)

ارسال پيامك به مشاغل هدف

يكي از خدماتي كه پنل اس ام اس مديرپيامك براي بازاريابي پيامكي ارائه ميدهد، ارسال پيامك به بانك مشاغل و اصناف ميباشد. شما با استفاده از اين سرويس ميتوانيد براي مشاغل مورد هدف با كسب و كار خود پيامك ارسال كنيد. استفاده از اين روش باعث صرفه جويي در زمان و هزينه ميشود زيرا تبليغات تان را براي كساني ميفرستيد كه مطمئن هستيد با نوع كسب و كار شما مرتبط هستند و پيامك شما خوانده ميشود.

ارسال پيامك تبليغاتي و انبوه

اگر قصد ارسال اس ام اس تبليغاتي و انبوه رو دارين، متن پيام هر چه قدر كوتاه تر باشه تاثيرگذاري بيشتري داره. سعي كنيد مطلب اصلي و يا نام برند خودتونو در شروع پيامك استفاده كنين زيرا بيشتر افراد قبل از بازكردن پيامك چند كلمه اول رو روي صفحه تلفن همراه خودشون ميبينن. پس شروع متن تبليغاتي خودتونو جذابتر كنين . در ارسال پيامك انبوه بهتره از واژه هاي تخصصي و غير عمومي استفاده نكنين لحن عاميانه در اين نوع ارسال ها جذابتره. پنل پيامك پرستاران

امكان ذخيره و ثبت شماره تلفن مشتريان

با استفاده از دستگاه ثبت شماره تلفن و نرم افزار حرفه اي نصب شده بر روي آن، مي توانيد شماره موبايل مخاطبان را از آنها دريافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پيام كوتاه خود ذخيره نماييد تا در هر زمان كه براي اطلاع رساني و ارسال پيامك تبليغاتي به مشتريان به آنها نياز داشتيد از طريق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسي داشته باشيد .

مزيت مهم در مدير پيامك :

  • ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها
  • اختصاص خط خدماتي بصورت اشتراكي بدون نياز به سفته
  • ارسال پيامك انبوه با سيم كارت
  • نمايندگي پنل پيامك در كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي

كلام آخر …

به همين منظور شما هم اگر قصد تبليغات را داريد بايد بدانيد كه هيچ رسانه اي بهتر از پنل پيامك در كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي نمي توانند شما را به جايگاه مورد نظرتان برسانند . در انتها اين شما هستيد كه با انتخاب درست خود در جهت تبليغات مي توانيد جايگاه خود را بدست آوريد پس سعي كنيد انتخابتان را به بهترين مكان تبليغات كه سامانه هاي پيامكي هستند معطوف كنيد و بهترين نتيجه را بگيريد. سامانه پيامك براي آموزشگاه زبان

 

با كد تخفيف factories از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰درصدي پنل اس ام اس كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي تهيه نماييد. خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامك انبوه با سيم كارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره 02133438480 و شماره 02191028480 تماس بگيريد.

 

پنل پيامك آجر سازي

در اين مقاله قصد داريم درباره امكانات سامانه پيام كوتاه مديرپيامك و همچنين پنل پيامك در كارخانه آجر سازي و پنل اس ام اس آجر سازي و فروشندگان آجر صحبت كنيم همراه ما باشيد.

هرچند كه ممكن است هنوز ارسال پيامك در اين صنف جايگاه خود را نيافته باشد، اما فروشندگان اين صنف مي توانند با ارسال پيامك كسب و كار خود را وارد حوزه جديدي از تبليغات بكنند همچنين مي توانند در راستاي مشتري مداري و جلب مشتري نيز پيشرو باشند.

مديرپيامك چيست؟!

ما اينجا هستيم تا به شما كمك كنيم، بازاريابي پيامكي را به بهترين شكل ممكن انجام دهيد؛ ارسال پيامك منطقه‌اي، ارسال پيامك بر اساس سن‌ و‌ جنسيت ، ارسال پيامك از روي نقشه گوگل و بر اساس كدپستي ، ارسال پيامك با سيم‌كارت جهت عبور از بلك ليست، ارسال پيامك از طريق وب‌سرويس با خط خدماتي رايگان و … از جمله خدماتي هستند، كه ما در مديرپيامك انجام مي دهيم.

 

با پنل پيامك براي آجر سازي و فروش آجر ميتوانيد چه اقداماتي انجام دهيد ؟

 

  1. با خريد پنل اس ام اس آجر سازي و فروش آجر ؛ ميتوانيد براي مشاغل هدف پيامك هاي انبوه منطقه اي ارسال نماييد.
  2. با خريد پنل پيامك آجر سازي و فروش آجر ؛ ميتوانيد به مشتريان خود در مناطق مختلف هر شهر پيامك ارسال نماييد. پنل اس ام اس براي پاساژها و مراكز خريد
  3. با خريد پنل پيامكي آجر سازي ؛ ميتوانيد بر اساس كدپستي به افرادي كه در يك محله هستيد پيامك بفرستيد.
  4. با خريد سامانه پيامك براي آجر سازي و فروش آجر ؛ ميتوانيد از روي نقشه گوگل به افراد مشخصي پيامك ارسال نماييد.
  5. با خريد پنل پيامك براي آجر سازي ؛ ميتوانيد به افرادي كه سن و جنسيت مشخصي دارند پيامك ارسال نماييد.
  6. با خريد سامانه پيامكي آجر سازي و فروش آجر ؛ ميتوانيد به بانك شماره موبايل مشاغل دسترسي داشته باشيد.
  7. با خريد سامانه پيام كوتاه براي آجر سازي و فروش آجر ؛ ميتوانيد به سرشماره هاي رند پيامك ارسال كنيد.
  8. با خريد سامانه پيامك در آجر سازي ؛ ميتوانيد به بانك شماره موبايل سراسر كشور دسترسي داشته باشيد.
  9. با خريد پنل پيامك براي آجر سازي و فروش آجر ؛ ميتوانيد تبليغات پيامكي انبوه خود را آغاز كنيد.
اين موضوع را هميشه به ياد داشته باشيد كه جذب يك مشتري جديد تقريبا پنج برابر حفظ مشتريان قديمي هزينه دارد.

ارسال پيامك به بلك ليست ها

ما قادر هستيم، پيامك شما را حتي به شماره‌ هايي كه دريافت پيامك تبليغاتي را مسدود كرده‌اند، تحويل دهيم؛ باور نمي‌كنيد؟! امتحان كنيد.

ويژگي هاي پنل اس ام اس

  • پنل پيامك مادام عمر ( life time )
  • فعال سازي آني پنل؛ به محض خريد
  • ارسال سريع پيامك به بلك ليست
  • داراي نماد اعتماد الكترونيك و عضو انجمن صنفي كسب و كارهاي اينترنتي
  • پشتيباني حرفه‌اي؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط كارشناسان حرفه اي

مدير پيامك براي اولين بار در كشور “پنل ارسال انبوه از طريق سيم كارت“ راه اندازي كرد.

كاربرد پنل پيامك براي آجر سازي و فروش آجر :

  • ارسال پيامك اتوماتيك براي يادآوري خدمات پس از فروش
  • ارائه پيشنهاد هاي ويژه در مورد فروش آجر يا محصولات جديد با پنل پيامك آجر سازي
  • ارسال تشكر از خريد به نام اشخاص بعد از مراجعه و خريد از كارخانه آجر سازي
  • ارسال پيامك به نام افراد براي تبريك اعياد و مراسم در كمتر از يك دقيقه
  • كاهش هزينه هاي تماس با مشتريان با پنل اس ام اس آجر سازي و فروش آجر
  • ارسال پيامك تبريك اتوماتيك تولد مشتريان كارخانه فروش آجر و ارائه تخفيف به آنها در روز تولدشان
  • افزايش ارتباط موثر و ارزان با مشتريان با پنل اس ام اس آجر سازي
  • تنظيم منشي هوشمند جهت پاسخگويي خودكار به پيامك هاي دريافتي
  • ارسال پيامك تبليغاتي و معرفي كارخانه آجر سازي و فروش آجر و محصولات بر اساس منطقه و كد پستي
  • اطلاع رساني از فروش ويژه آجر و رونق فروش و جذب مشتري جديد
  • ارائه كوپن هاي تخفيف به مشتريان كارخانه آجر سازي با ارسال پيامك
  • ارائه كد تخفيف به مشتري با ارسال عدد مشخص شده
  • اطلاع رساني از آجر هاي جديد موجود در كارخانه آجر سازي
  • ارسال پيامك قيمت بروز آجر به مشتريان خود
  • اطلاع رساني به متقاضي در مورد قيمت انواع آجر
  • اطلاع رساني به روز در مورد موقعيت و موردهاي عالي
  • امكان برگزاري نظرسنجي از كيفيت خدمات و ميزان رضايت مشتريان
  • ارسال جزئيات در كار خود با پنل پيامك آجر سازي و فروش آجر

مشتري مداري با پنل پيامك آجر سازي

همانطور كه مي دانيد، مشتري مداري يكي از مهمترين اصول بازاريابي مي باشد. براي حفظ مشتريان وفادار و جلب مشريان بيشتر شما مي توانيد راهكار هاي ويژه اي را در اين راستا تدوين كنيد. يكي از ساده ترين، سريع ترين و كم هزينه ترين راهكار، ارسال پيامك مي باشد. پنل پيامك بازيافت ضايعات

ارسال پيامك تبليغاتي گروهي با پنل اس ام اس آجر سازي

اگر صاحب پنل اس ام اس هستيد، در هر كسب و كاري كه فعاليت داشته باشيد مي توانيد با ارسال پيامك تبليغاتي گروهي، مكان فروشگاه يا مغازه تان را به مخاطبان خود معرفي كنيد. همچنين مي توانيد گزارشي از ارسال هاي خود را در پنل خود مشاهده كنيد.

ارسال پيامك از روي نقشه گوگل با پنل پيامك در كارخانه آجر سازي

با پنل اس ام اس كارخانه آجر سازي و فروش آجر و با استفاده از ماژول ارسال پيامك از روي نقشه ، ميتوانيد به هر محدوده اي كه مي خواهيد پيامك ارسال كنيد. سامانه پيام كوتاه براي طلا فروشان

ارسال پيامك بر اساس سن و جنسيت با سامانه پيامك آجر سازي

پيشنهاد مديرپيامك در اين نوع از ارسال پيامك تبليغاتي، ارسال پيامك به تفكيك سن و جنسيت مي باشد. چرا كه عمده ي مخاطبان و مشتريان كارخانه آجر سازي آقاياني در بازه سني مشخص مي باشند.

ارسال پيامك تبريك تولد با پنل پيامك آجر سازي

فقط كافيست از مشتريان خود به هنگام خريد از شما، تاريخ تولدشان را جويا شويد و با استفاده از ماژول تبريك تولد مديرپيامك، علاوه بر تبريك تولد تخفيف ويژه اي را در نظر بگيريد. اينكار علاوه بر حفظ مشتري، باعث رضايت وي نيز خواهد شد و او مشتري وفادار شما خواهد بود! پنل اس ام اس براي كارواش

ارائه كوپن هاي تخفيف با پنل اس ام اس آجر سازي

اكثر مشاغل از كوپن تخفيف براي جذب مشتريان در دوره هاي ركود فروش خود استفاده مي كنند. اگر مي خواهيد مشتريان را به داخل مغازه بكشانيد پس به گوشي موبايل آنها يك كوپن تخفيف ارسال كنيد. شما مي توانيد انتخاب كنيد كه چه نوع پيشنهادي را در اين كوپن ارائه كنيد، اين پپيشنهاد مي تواند شامل تعميرات رايگان فرش يا تخفيف هاي چند درصدي در روزها يا ساعت هاي خاص و يا هر پيشنهاد هيجان انگيز ديگر باشد. پنل پيامك مخابرات براي آتليه عكاسي

برگزاري مسابقات پيامكي با پنل پيامك براي آجر سازي

روش بسيار تاثيرگذار ديگر براي ارتباط پيامكي با مصرف كنندگان از طريق رقابت است. شما به روش هاي متعدد مي توانيد به راحتي يك رقابت جذاب ترتيب دهيد و مشتريان بيشتري را به فهرست بازاريابي خود اضافه كرده يا مشتريان بيشتري را به مغازه خود جذب كنيد و موارد متعدد ديگر. پيام كوتاه براي جمعيت هلال احمر

ارسال پيامك كلمه كليدي با پنل اس ام اس آجر سازي

ارسال پيامك بر اساس كلمات كليدي در پنل اس ام اس يكي از راه هاي موفق جلب مشتري و برقراري ارتباط دوستانه مي باشد. شما مي توانيد با شخصي سازي پيامك ها و قرار دادن نام مشتريان در ابتداي پيامك ها مانند يك دوست با آن ها برخورد نماييد.

ارسال پيامك براي پيشنهادات و تبليغات

اگر شما داراي كالاهايي هستيد كه براي سفارش يا خريد فوري در دسترس هستند، پس اس ام اس آجر سازي يك روش مناسب براي مطلع كردن مشتريان از آخرين پيشنهادات و تبليغات شما است و مي تواند براي افزايش فروش آنلاين و درون مغازه استفاده شود. پنل اس ام اس ويژه باشگاه ها

ارسال پيامك به روز رساني وضعيت تاييد ، تكميل ، ارسال و…

شما بايد در هر مرحله كليدي از فرآيند سفارش پيام كوتاهي ارسال كنيد، از جمله در مرحله تكميل سفارش، آماده سازي براي ارسال، ورود به مغازه يا تاريخ و زمان تحويل برنامه ريزي شده. در همه موارد اطمينان حاصل كنيد كه لحن پيام با جايگاه تجاري شما مطابقت داشته باشد تا يك ارتباط مناسب و شخصي ايجاد كند و با مشتريان شما هماهنگ باشد. پنل پيامك كارخانه ها و كارگاه هاي توليدي

امكان ذخيره و ثبت شماره تلفن مشتريان

با استفاده از دستگاه كي پد پيامك و نرم افزار حرفه اي نصب شده بر روي آن، مي توانيد شماره موبايل مشتريان را از آنها دريافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پيام كوتاه خود ذخيره نماييد تا در هر زمان كه براي اطلاع رساني و ارسال پيامك تبليغاتي به مشتريان به آنها نياز داشتيد از طريق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسي داشته باشيد . پنل پيامك براي دانشگاه

مزيت مهم در مدير پيامك :

  • بانك شماره موبايل دائمي همراه اول سراسر كشور
  • بانك شماره موبايل اعتباري همراه اول سراسر كشور
  • ارسال پيامك كوتاه تبليغاتي سراسر كشور
  • ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها
  • اختصاص خط خدماتي بصورت اشتراكي بدون نياز به سفته
  • ارسال پيامك تبليغاتي با سيمكارت
  • ارسال سن و جنسيت در سراسر كشور
  • نمايندگي پنل پيامك در سراسر كشور
  • كارايي ساده و آسان با نرم افزار
  • سرعت بالاي نرم افزار پيامكي
  • فيلم رايگان آموزش استفاده از نرم افزار پيامك
  • نمايندگي پنل اس ام اس در تهران

كلام آخر…

اگر از اين كه كارخانه آجر سازي يا مغازه آجر فروشي شما در اكثريت زمان ها و در طول روز خلوت است و اگر به دنبال راهي كارآمد براي افزايش مشتري و توسعه كسب و كار و درآمد خود ميباشيد، سامانه پيام كوتاه مديرپيامك بهترين و كارآمدترين پنل پيامكي با تمام امكانات درخواستي شما ميباشد. پنل پيامك مديرپيامك با ارائه خدمات متمايز و با استفاده از كادري متخصص و مجرب آماده خدمت رساني و پاسخ گويي به شما در تمام زمينه هاي تبليغاتي و استفاده از پنل پيامكي خواهد بود.

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

02133438480

02191028480

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف Brick استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه صنف آجر سازي

 با كد تخفيف Brick از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰درصدي پنل اس ام اس براي فروشندگان آجر تهيه نماييد. خريد پنل پيامك از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامك انبوه با سيم كارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره 02133438480 و شماره 02191028480 تماس بگيريد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ فروردين ۱۳۹۹ ] [ ۰۵:۰۶:۳۶ ] [ علي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی