alihoosh
بازاريابي پيامكي

خش گير شيشه يا پوليش شيشه ميز استيل

خش گير شيشه يا پوليش شيشه ، محصولي است كه مشخصا براي پاك كردن و از بين بردن خط و خشها و آلودگي هاي عميق روي شيشه توليد شده و مورد استفاده قرار مي گيرد.

يكي از مشكلاتي كه در طول مدت استفاده از سطوح شيشه اي، با آن مواجه خواهيد شد،بوجود آمدن خط و خشها روي سطح شيشه است. تقريبا تمام سطوح شيشه اي مانند، شيشه چراغ اتومبيل، شيشه نماي يك ساختمان، شيشه يك ميز و يا يك در شيشه اي با اين مشكل مواجه خواهند شد.گرچه شيشه متريالي با مقاومت بالا نسبت به خشپذيري است، اما در دراز مدت كم كم سطح شيشه توسط خط و خشها و انواع آلودگي ها، درب استيل براقيت و درخشندگي اوليه خود را از دست خواهد داد. وظيفه اصلي خش گير شيشه از بين بردن اين خط و خشهاست. كاري كه محلولهاي شيشه پاك كن به هيچ عنوان از عهده آن بر نخواهند آمد.

  glass-polish-khamot-3.jpg

خشگير هاي شيشه آبنما

محلولهاي معمولي پاك كننده شيشه (شيشه پاك كن ها) بصورت معمول فقط براي پاك كردن گرد و غبار و لكه هاي چربي از روي سطح شيشه كاربرد دارند و تقريبا همه ما با عملكرد و نحوه استفاده از آنها آشنايي داريم.اما خش گير هاي شيشه يا براق كننده هاي شيشه، محصولاتي هستند كه عملكرد و نحوه استفاده حفاظ استيل متفاوت و پيچيده تري نسبت به شيشه پاك كن هاي معمولي دارند. خش گيرهاي شيشه اي در ايران بيشتر براي از بين بردن خط و خش هاي چراغ ماشين و يا شيشه هاي اتومبيل مورد استفاده قرار مي گيرند ولي واقعيت اين است كه دامنه كاربرد اين محصولات بسيار بيشتر است و در صنايع مختلف و وسايل گوناگوني مورد استفاده هستند. ميز استيل با استفاده از خش گيرها، شيشه هاي ويترين، شيشه يك ميز و ساير سطوح شيشه اي را مي توان با هزينه اي ناچيز پوليش نمود و از هزينه هاي گزاف براي تعويض شيشه ها، پرهيز كرد.

glass-polish-khamot-2-800x240.jpg

روش استفاده از خش گير شيشه آبنما استخري

نحوه استفاده از خش گير هاي شيشه اي نيز بر خلاف شيشه پاك كن ها، توسط دستگاههاي ساب و پوليش با سري و صفحه نمدي صورت مي گيرد. براي اينكار ابتدا سطح شيشه را كاملا تميز كرده و سپس مقدار مورد نياز از خش گير را روي سطح شيشه ريخته و در ادامه توسط دستگاه پوليش شروع به پوليش دادن شيشه مي نمايند. پس از پايان كار ، سطح شيشه توسط الكل ايزو ( ايزو پروپانول ) و آب مقطر تميز مي شود و شما با شيشه اي براق و بدون خط و خش مواجه خواهيد شد. ميز عسلي استيل البته لازم است به اين نكته توجه داشته باشيد كه خش گير ها يا پوليش دهنده هاي شيشه، به هيچ وجه توانايي از بين بردن تركها و يا خشهاي بسيار عميق را ندارند. گرچه مي توانند با ايجاد براقيت ظاهري، ميزان ديده شدن و ظاهر نامطلوب آنها را كاهش دهند.

خش گير شيشه

 

در ادامه دستور العمل و مشخصات يك محصول خش گير شيشه به عنوان نمونه آمده است.

خش گير شيشه ، ژل پوليش شيشه : (Glass Polish)

كاربرد : اين ژل براي از بين بردن خط و خش هاي كم عمق از روي شيشه ها نظير خط و خشهاي ناشي از برف پاك كن خودر ( خط و خش هايي كه با ناخن احساس نمي شوند) كاربرد دارد مشابه سوناكس و تري ام

روش استفاده : حياط و روف گاردن

تجهيزات مورد نياز : دستگاه پوليش دوراني با ابزار نمدي ، قطر نمد بيش از پنج سانتي متر نباشد. ( دليل : قطرهاي بزرگتر نمد فشار كمتري بر روي سطح ايجاد مي كنند و فرآيند پوليش به خوبي انجام نمي پذيرد.

نحوه استفاده : لابي

1-ابتدا بطري را به خوبي تكان مي دهيم تا محلول همگن شود.

2- آغشته كردن شيشه به وسيله محلول به نحوي كه سطح شيشه كاملا خيس شود.

3- يك دقيقه بعد از آغشته كردن شيشه بايد صبر كرد.

4- به كمك دستگاه پوليش و نمد با فشار مناسب ، حداقل 15 دقيقه سطح را پوليش مي نماييم. در صورت خشك شدن سطح را مجددا به مواد پوليش آغشته نماييد.

5- بعد از پايان پوليش سطح شيشه را با مواد شوينده معمولي نظير محلول الكل ايزو ( ايزو پروپانول ) و آب مقطر تميز نماييد.

موارد ايمني : آب نما استيل

  • مواد آتش زا و سمي استفاده نشده است
  • از دسترس اطفال دور نگه داشته شود.
  • (MSDS(Material Safety Data Sheet ارسال خواهد شد.

محصولات مشابه :

(SONAX (Made in Germany

(3m (Made in USA

[row label="محصولات مرتبط" col_bg="rgba(116, 162, 184, 0.19)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title style="center" text="محصولات مرتبط" color="rgb(131, 4, 4)"]

[ux_products style="normal" type="masonry" columns="3" columns__sm="1" depth="1" depth_hover="3" cat="532" products="3" orderby="rand" image_height="5:6" text_size="small"]

[button text="مشاهده همه محصولات" radius="10" depth_hover="1" expand="0" link="/product-category/glass/"]

[/col]

[/row]

 

ميز عسلي استيل برش كاري توسط دستگاه واتر جت آب نما

واتر جت (water jet) يك ابزار صنعتي است كه مي تواند انواع مختلفي از مواد مانند فلزات ، سنگ و ... را با استفاده از فشار بالاي آب و مواد ساينده برش دهد. البته انواعي از دستگاههاي واتر جت نيز وجود دارند كه فقط و فقط توسط آب برشكاري را انجام مي دهند و بيشتر براي برشكاري سطوحي از جنس چوب، لاستيكها و ... كاربرد دارند. فشار آب در دستگاههاي واتر جت با توجه به نوع دستگاه و توان كاركردي آن چيزي در حدود 210 تا 620 مگاپاسكال مي باشد.

واتر جت

مزيت برشكاري توسط دستگاههاي واتر جت، علاوه بر سرعت بالاي برشكاري توسط اين دستگاهها، دقت و ظرافت بسيار بالاي آنهاست. دستگاههاي واتر جت امكان برش سطوح بسيار سخت مانند فولاد با ظرافت بسيار بالايي را امكان پذير كرده و علاوه بر اين موضوع توسط اين دستگاه مي توان طرحهايي بسيار پيچيده با هر نوعي از خطوط (خطوط منحني و يا خطوطي شكسته با زوايايي بسيار نامنظم) را به آساني برشكاري نمود.

سابقا از دستگاههاي واتر جت ،صرفا جهت استفاده در صنايع بسيار حساس استفاده مي شد ولي با توسعه اين تكنولوژي و تجاري شدن آن، امروزه در اكثر صنايع و حتي كارهاي هنري از اين دستگاهها استفاده مي شود.

مهمترين مزاياي استفاده از واتر جت آب نما استخري

  • دقت برشكاري بسيار بالا را شايد بتوان مهمترين ويژگي برش توسط دستگاههاي واتر جت به حساب آورد. بطور ميانگين دقت برش توسط اين ابزار چيزي در حدود 1/0 ميليمتر است.(حداكثر خطاي امكان پذير دستگاه واتر جت)
  • برشكاري 3 بعدي و توليد قطعات بسيار پيچيده از ديگر مزاياي دستگاههاي برش واتر جت مي باشد. صندلي اين دستگاهها با استفاده از نرم افزار هاي مدل سازي 3 بعدي امكان برشكاري در سطح و ارتفاع را بصورت همزمان براي شما فراهم مي آورند.

برشكاري واتر جت

  • برشكاري مواد و سطوح در اين روش بدون تغيير در ساختار اصلي مواد صورت مي گيرد.با توجه به اينكه ميزان گرماي توليد شده در اين روش بسيار كم است، لذا تغييري در ساختار ذاتي مواد حادث نمي شود.
  • كاهش ضايعات حاصل از برشكاري توسط دستگاه واتر جت نسبت به ساير روشها از ديگر نكات مثبت كار با اين دستگاه است. مقدار ضايعات توليد شده در اين روش بسيار ناچيز مي باشد.
  • نرمي خطوط برش و برشكاري منحني ها به ظريف ترين حالت ممكن را نيز بايد به ويژگي هاي اين سيستم پر كاربرد افزود.

WATER-JET-KHAMOT-2-681x400.jpg

پارتيشن مجموعه خاموت در كنار ساير فعاليتهاي خود، ارائه دهنده خدمات برشكاري واتر جت مي باشد. رضايت مندي مشتريان ما با توجه به كيفيت بالا و قيمت پايين تر نسبت به ساير رقبا در اين صنعت، تفاوتي است كه مشتريان ما را به دوستاني دائمي بدل مي كند.

براي مشاوره و اطلاعات بيشتر با كارشناسان ما تماس بگيريد.

 

نرده شيشه اي فيكس پوينتي آب نماي استيل

نرده شيشه اي فيكس پوينتي يكي از پرطرفدارترين انواع نرده هاي شيشه اي، هستند. نرده شيشه اي فيكس پوينتي ،نرده هايي بسيار زيبا با طرحي مدرن هستند كه امكان ايجاد سطحي يكنواخت و يكدست از شيشه را به طراحان مي دهند. سيستم نصب شيشه بوسيله فيكس پوينتها، يكي از معمولترين روشهاي نصب شيشه است كه از آن هم براي استفاده در نرده هاي شيشه اي در تراسها و ويدها و هم براي استفاده به عنوان نرده شيشه اي راه پله استفاده مي شود.

فروش يو چنل

براي مطالعه بيشتر درباره انواع نرده هاي شيشه اي مي توانيد مقاله "انواع نرده شيشه اي" را مطالعه نماييد.

فيكس پوينت

استفاده از فيكس پوينت در نصب نرده شيشه اي راه پله

فيكس پوينت

استفاده از فيكس پوينت در نصب نرده شيشه اي بالكن

فيكس پوينت ها يا بولتهاي نگهدارنده شيشه، قطعات فلزي از جنس استينلس استيل هستندكه براي نگهداري شيشه هاي هندريل يا نرده هاي شيشه اي بكار مي روند. مبلمان لوكس اين بولتها كه در تصوير زير انواع مختلفي از آنها را مشاهده مي كنيد، در ابعاد و اندازه هاي مختلفي توليد شده و از يك سو به سازه ساختمان (فلزي يا بتني) وصل شده و از سويي ديگر شيشه را نگه مي دارند.

دليل استفاده از قطعات استينلس استيل براي توليد فيكس پوينت علاه بر ويژگي هاي فني اين آلياژ مانند مقاومت بالا و نيز دوام در برابر خوردگي، ويژگي هايي ظاهري و زيبايي آن مي باشد. (فيكس پوينتهايي ار جنس آلومنيوم نيز توليد مي شوند)

فيكس پوينت

انواع مختلف فيكس پوينت از نظر ابعاد و اندازه، فرم و رنگ

فيكس پوينت ها بطور متوسط از 4 جزء اصلي تشكيل شده اند. اين اجزاء اصلي در تمام فيكس پوينتها مشترك هستند ولي نوع، ابعاد و تعداد آنها مي تواند متفاوت باشد. اجزاء اصلي هر فيكس پوينت عبارت است از :

  • بولت اصلي كه وظيفه نگهداري شيشه را به عهده دارد.
  • كانكتور كه در پشت شيشه قرار مي گيرد.
  • واشر نشيمن شيشه.
  • در پوش يا دكمه نهايي.
  • مبدل حرارتي

فيكس پوينت

نمايي نزديك از يك فيكس پوينتفيكس پوينت

نمونه اي از فيكس پوينت ها با قابليت هاي نصب مختلف در سازه هاي چوبي، بتني و فلزي

حدود سه چهارم از طول قطعات فيكس پوينت براي ثابت نگهداشتن شيشه در جاي خود و تحمل وزن شيشه به كار مي رود و مابقي طول هر قطعه صرفا عملكرد زيبايي و يا نگهداري شيشه و كنترل لرزشها را بر عهده دارد.بخش عمده اي از اين قطعات در پشت شيشه قرار مي گيرند و اصلا ديده نمي شوند. تنها بخشي از فيكس پوينت كه ديده مي شود درپوش يا همان قطعه اي است كه اصطلاحا، به آن دكمه گفته مي شود. حوله خشك كن لوكس دگمه پس از قرار گيري شيشه روي فيكس پوينت نصب مي شود و در حقيقت درپوشي براي ساير بخشهاي فيكس پوينت بوده و تمام زيبايي فيكس پوينت در ظرافت توليد همين قطعه نهفته است. درپوشهاي فيكس پوينت را بيشتر به صورت دايره و يا مربع توليد مي كنند ولي با توجه به سفارش، اين قطعات قابل تغيير هستند.

فيكس پوينت

فيكس پوينت با درپوش مربعي شكل

فيكس پوينت

فيكس پوينت با درپوش مربعي گرد

همانطور كه در مقاله انواع نرده هاي شيشه اي نيز مطرح شده است، نكته مهمي كه درباره نرده شيشه اي فيكس پوينتي بايد به آن توجه نمود اين است كه در اين روش فيكس پوينتها و در نتيجه شيشه بايد مستقيما به جداره سازه و يا پله نصب شوند و در نقاطي كه اختلاف ارتفاع وجود نداشته باشد امكان اجراي اين روش برخلاف روشهايي مانند نرده هاي پايه دار و يا نرده هاي يو چنل دار، وجود ندارد.

اما نكته مثبتي كه در نصب شيشه ها توسط فيكس پوينت وجود دارد امكان نصب شيشه ها به اين روش در تمامي سازه ها اعم از چوبي، فلزي و بتني مي باشدو علاوه بر اين ها در اين روش به راحتي مي توان شيشه هاي منحني و يا ساير فرمهاي پيچيده را نصب نمود.

فيكس پوينت

نصب نرده شيشه اي توسط فيكس پوينت در پله چوبي

فيكس پوينت

نصب نرده شيشه اي توسط فيكس پوينت در سازه بتني

فيكس پوينت

نصب نرده شيشه اي توسط فيكس پوينت در سازه فلزي

فيكس پوينت

نصب نرده شيشه اي منحني توسط فيكس پوينت

فروش يو چنل

[section label="محصولات فيكس پوينت" bg_color="rgb(163, 174, 188)"]

[title text="معرفي محصولات فيكس پوينت"]

[ux_products type="masonry" width="full-width" columns="3" columns__sm="1" columns__md="2" cat="93" products="3" orderby="rand"]

[button text="مشاهده همه محصولات" color="secondary" style="shade" radius="5" depth="3" depth_hover="5" link="/product-category/fix-point/"]

[/section]

[section label="مقالات مرتبط"]

[row col_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="right" depth="3"]

[title text="مطالب زير را از دست ندهيد" tag_name="h4"]

[blog_posts type="row" columns="2" columns__md="2" depth_hover="3" ids="582,567,540,524" show_date="false" excerpt_length="30" text_size="xsmall" text_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[button text="مقالات بيشتر" color="secondary" radius="10" depth_hover="1" expand="0" icon="icon-angle-right" link="/blog/"]

[/col]

[/row]

[/section]

 

نرده شيشه اي دكوراتيو

گرايش معماران به طراحي ساختمانهايي با تراز هاي ارتفاعي مختلف علاوه بر امكان برنامه ريزي فيزيكي متنوع و تفكيك بصري و عملكردي فضاها، امكان ايجاد ديد و منظر هاي مختلف داخلي و خارجي ساختمانها را افزايش داده است. تراز هاي ارتفاعي متنوع در پروژه هاي معماري، نياز به حفاظ ها و جان پناه ها را با افزايشي چشمگير مواجه كرده است. در ميان انواع نرده ها و حفاظها، هندريل هاي شيشه اي به خاطر ويژگي هايي مانند زيبايي ، شفافيت، تنوع طرح و رنگ، مورد توجه بسياري از معماران و طراحان قرار گرفته اند. حوله خشك كن هندريل هاي شيشه اي در پله ها، بالكن ها، ويدها و حتي به عنوان جدا كننده فضاها، در پروژه هاي مختلفي در ايران و جهان در حال استفاده هستند و با توجه به رشد و توسعه دانش شيشه، گرايش به استفاده از آنها روز به روز در حال افزايش است.

فروش يو چنل

براي مطالعه در مورد انواع شيشه ها مي توانيد مقالات "انواع شيشه هاي ساختماني" ، "شيشه لمينت" و "شيشه سكوريت" را مطالعه نماييد.

نرده شيشه اي

در اين مطلب نگاهي خواهيم داشت به انواع هندريل هاي شيشه اي و در آينده هر كدام از انواع اين نرده ها را بصورت جداگانه، از نظر روشهاي طراحي، اجرا و نظارت مورد بررسي قرار خواهيم داد. هندريل هاي شيشه اي با توجه به شكل ظاهري به 3 گروه مختلف قابل تقسيم بندي هستند كه در ادامه هر كدام از اين دسته بندي ها بصورت اجمالي تعريف و بررسي شده است.

1- هندريل هاي شيشه اي پايه دار تجهيزات استخري

2- هندريل هاي شيشه اي و فيكس پوينت (Fix Point)

3- هندريل هاي شيشه اي و u channel

نرده شيشه اي

1- نرده هاي شيشه اي پايه دار پله

تركيب استيل و شيشه تركيبي بسيار شيك و در عين حال مدرن است كه در ساخت نرده ها و هندريل هاي شيشه اي كاربرد فراواني دارد. هندريل هاي شيشه اي پايه دار، پر كاربرد ترين هندريل هاي شيشه اي در ايران به شمار مي آيند و شايد مهمترين دليل اين فراواني استفاده به راحتي اجراي اين نوع از هندريل هاي شيشه اي مربوط باشد.

بر خلاف هندريل هاي شيشه اي فيكس پوينتي و هندريل هاي شيشه اي يوچنل دار (u channel) كه از هيچگونه پايه اي براي نگهداري شيشه استفاده نمي كنند، هندريل هاي شيشه اي پايه دار ، از پايه هاي فلزي (از جنس استيل، آلومنيوم يا فولاد) براي تامين ايستايي خود استفاده مي كنند . گرچه با توجه به نوع طراحي نرده ها،اين پايه ها مي تواند متفاوت باشند ولي مشخصه اصلي اين نرده ها را مي توان وجود پايه هاي فلزي دانست. هندريل هاي شيشه اي پايه دار خود به 2 دسته اصلي تقسيم بندي مي شوند كه هر كدام از نظر ظاهري زيبايي هاي خاص خود را دارند.

نرده شيشه اي

استفاده از پايه هاي استيل براي تامين ايستايي نرده شيشه اي

در اين گروه از هندريل هاي شيشه اي، پايه هاي فلزي در فواصل مشخص و بصورت مدولار قرار گرفته و هر پايه فلزي 2 عدد شيشه را از طرفين مهار مي كند. در اين گروه از هندريل هاي شيشه اي، وجود پايه هاي فلزي و تكرار آنها از نظر رواني و بصري، احساس امنيت و پايداري بيشتري نسبت به ساير انواع هندريل هاي شيشه به بيننده القا مي كند . گرچه وجود پايه هاي فلزي و تكرار اين پايه ها در سرتاسر طول نرده، مي تواند از زيبايي نرده شيشه اي بكاهد، ولي تنوع طراحي پايه هاي فلزي،و امكان طراحي پايه هاي فلزي بر اساس ويژگي ها و سليقه طراح پروژه مي تواند به راحتي اين مشكل را رفع نمايد.

 نوع اتصال شيشه به پايه فلزي با توجه به سليقه معار و طراح پروژه مي تواند يكي از انواع زير باشد.

handrail-types-khamot-4-800x356.jpg

نرده شيشه اي پايه دار با اتصال اسپايدري

نرده شيشه اي

نرده شيشه اي پايه دار با اتصال كلمپ (گيره)

نرده شيشه اي

در اين گروه از هندريل هاي شيشه اي پايه دار به جاي استفاده از پايه هاي بلند فلزي كه بين شيشه ها قرار مي گيرند، از گيره ها يا كلمپ هاي فلزي (در اكثر مواقع استيل)كه زير شيشه ها قرار مي گيرند براي نگهداري و فيكس كردن شيشه ها استفاده مي شود. كلمپها هم مي توانند روي زمين نصب شوند (تصوير بالا) و هم امكان اتصال به جداره سازه و ... را دارند. (تصوير پايين)

handrail-types-khamot-7.jpg

بر خلاف نرده شيشه اي با پايه فلزي، در اين نرده ها، يكپارچگي شيشه ها بيشتر به چشم مي آيد

2- هندريل هاي شيشه اي فيكس پوينتي پله استخري استيل

نرده شيشه اي

هندريل هاي شيشه اي با استفاده از فيكس پوينت ها را شايد بتوان زيباترين همه انواع هندريل هاي شيشه اي به حساب آورد. هندريل هاي شيشه اي سرتاسري كه ديگر خبري از پايه ها و كلمپ هاي فلزي در آنها نيست. اين گروه از هندريل هاي شيشه اي برخلاف ساير هندريل هاي شيشه اي روي كف معماري يا سازه اي نصب نمي شوند، و نصب آنها توسط اتصال فيكس پوينت ها و يا بازوهاي اسپايدر به جداره سازه انجام شده و صورت مي پذيرد. اين حالت نصب، سبب مي شود كه شيشه هميشه از ترازي پايين تر از كف معماري شروع شده و اين امتداد بصري شيشه، سبب افزايش زيبايي هندريل هاي شيشه اي مي شود.

نرده شيشه اي

اتصال شيشه توسط فيكس پويت (تصوير سمت راست) - اتصال شيشه توسط بازوهاي اسپايدر(تصوير سمت چپ)

مهمترين محدوديت اين نوع از هندريل هاي شيشه اي اين است كه در فضاهاي مسطح و بدون اختلاف ارتفاع امكان نصب ندارند. به عنوان مثال از اين هندريل هاي شيشه اي نمي توان به عنوان جدا كننده و تفكيك كننده در فضايي مسطح استفاده نمود و دليل اين امر نيز بسيار واضح است. اين نوع از هندريل هاي شيشه اي براي نصب فيكس پوينت ها نياز به جداره سقف و يا يك اختلاف ارتفاع دارند كه بتوان اتصال فيكس پوينت ها را روي سطح قائم آنها انجام داد.

نرده شيشه اي

نمونه از يك فيكس پوينت و نرده شيشه اي كه توسط فيكس پوينت به جداره راه پله نصب شده است

براي مطالعه بيشتر درباره انواع هندريل هاي شيشه اي مي توانيد مقاله "نرده شيشه اي فيكس پوينتي" مطالعه نماييد.

3- هندريل هاي شيشه اي با استفاده از يوچنل (u channel) راه پله

نرده شيشه اي

احتمالا شما هندريل هاي و حفاظ هاي شيشه اي را كه در آنها شيشه از كف معماري فضا، بي واسطه و بدون استفاده از فيكس پوينت يا پايه و كلمپ و ... بيرون آمده است را ديده ايد. اين گروه از هندريل هاي شيشه اي كه با استفاده از سيستم يوچنل (u channel) نصب مي شوند شما امكان اجراي نرده شيشه اي با سازه اي كاملا پنهان را ارائه مي كنند. پوچنلها، قطعاتي پيش ساخته براي نصب شيشه ها هستند كه حاصل فرآيند اكسترود آلومنيوم مي باشند. نرده استخر استفاده از يوچنلها كار نصب نرده شيشه اي را بسيار راحت كرده است و از طرفي در صورت شكستن شيشه و يا نياز به تعويض شيشه ها، براحتي مي توان شيشه ها را از يوچنل خارج كرده و مجددا آنها را نصب نمود. يوچنل هاي مورد استفاده براي نصب نرده شيشه اي،در دو گروه توليد مي شوند،گروه اول روي كف نصب مي شوند و مي توانند مدفون يا نمايان باشند و گروه دوم براي نصب روي سطوح قائم و جداره ها طراحي و توليد شده اند. انواع يوچنلها را در تصاوير زير مي توانيد مشاهده نماييد.

handrail-types-khamot-16-582x400.jpg

نرده استخري نرده شيشه اي با استفاده از يوچنل دفني

 

نرده شيشه اي

نرده شيشه اي با استفاده از يوچنل نمايان

 

نرده شيشه اي

يوچنل نصب شده روي جداره و سطح قائم

براي مطالعه بيشتر درباره انواع هندريل هاي شيشه اي مي توانيد مقاله "انواع يو چنل هندريل شيشه اي"را مطالعه نماييد. راه پله استخري

فروش يو چنل

راه پله استيل

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۳۵:۰۶ ] [ علي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی