alihoosh
بازاريابي پيامكي

درب استيل

درب استيل يكي از پر طرفدار ترين و لوكس ترين درهاي مورد استفاده در مراكز تجاري، مغازه ها، فضاهاي عمومي و خانه ها مي باشد. زيبايي، دوام، كارايي و قيمت مناسب با توجه به عمر بالاي اين درها سبب شده كه استفاده از اين محصول روز به روز در حال افزايش بوده و هر روز به طرفداران استفاده از درب استيل افزوده شود. به عنوان نمونه در چند سال اخير استفاده از درب استيل طلايي با توجه به زيبايي ظاهري و نيز لوكس بودن ذاتي متريال استيل با استقبالي فراوان در ميان معماران و كارفرمايان روبرو بوده است. يراق آلات ويژگي هاي منحصر به فرد استيل به عنوان يكي از پر كاربرد ترين آلياژ هاي آهن، مهمترين دليل براي افزايش تقاضا و نيز افزايش محبوبيت درب استيل است. از مهمترين اين ويژگي ها مي توان به مواردي مانند زير اشاره نمود.

فروش درب استيل

  • زيبايي درب هاي استيل
  • مقاومت بسيار بالا نسبت به خوردگي
  • قابليت آبكاري و جلاي بسيار زيبا
  • قابليت ساخت سفارشي درب استيل
  • كارايي بالا و عملكرد مناسب در استفاده هاي طولاني و زياد
  • قابليت تميز كاري بسيار راحت و آسان فيكس پوينت
  • عدم لكه پذيري درب استيل
  • ايمني بسيار زياد و مقاومت بالا نسبت به سرقت
  • حفظ جلا و زيبايي اوليه پس از هر بار تميز كاري
  • و.......................

[caption id="attachment_2128" align="aligncenter" width="618"]درب استيل - خاموت​ در استيل طلايي - توليد شده توسط گروه خاموت[/caption]

براي آشنايي بيشتر با ورق استيل مي توانيد مقاله " ورق استيل هر آنچه لازم است بدانيم" را مطالعه نماييد.

stainless-door-khamot-6-400x400.jpg

انواع درب استيل با توجه به روش ساخت

درب استيل با توجه به روشهاي ساخت و توليد به 2 گروه و دسته بسيار كلي قابل تقسيم است

  • درب تمام استيل
  • درب فلزي با روكش استيل

درب تمام استيل

در هاي تمام استيل، توسط پروفيلهاي مرسوم استيل با ضخامت و گوشت بالا توليد مي شوند. نرده ضخامت ورق استيل مورد استفاده در درب استيل با توجه به نوع فضا و ميزان ايمني مورد نياز در برابر سرقت و نيز ابعاد در ، متغيير بوده و بهينه سازي مي گردد. دربهاي تمام استيل توليد شده توسط گروه خاموت،قابليت نصب در قابها و فريمهاي فلزي (استيل يا فولاد) را داشته و همچنين مي توان آنها را صرفا به صورت سنتي و توسط شاخكهاي مخصوص در ديوار ها نصب نمود.

دربهاي تمام استيل گروه فني خاموت، مطابق ابعاد سفارشي كارفرما و مشتري توليد مي گردند. در توليد اين درها از يراقهاي استيل (لولا ها، قفل و دستگيره) با گريد 304 يا 316 مطابق سفارش مشتري استفاده شده و طرح و رنگ اين يراقها نيز كاملا با همانگي و مطابق سليقه مشتري انتخاب خواهند شد. دربهاي استيل توليد شده توسط گروه فني خاموت، امكان نصب قفل هاي معمولي، قفل هاي برقي و ... را داشته و دربها، با توجه به درخواست مشتري و كارفرما، بصورت يك لنگه، دو لنگه، كشويي و يا ساير مدلها توليد مي گردند. دربهاي تمام استيل عموما بصورت گلد يا طلايي (آبكاري طلايي) و يا با رنگ اصلي استيل توليد مي شوند.

براي آشنايي بيشتر با انواع آلياژ استيل مي توانيد مقاله "استيل 304 و 316" را مطالعه نماييد.

براي مطالعه بيشتر در مورد استيل گريد 304، مي توانيد مقاله "ويژگي هاي استيل 304" را مطالعه نماييد.

[caption id="attachment_2130" align="aligncenter" width="400"]درب استيل طلايي​ در استيل طلايي - توليد شده توسط گروه خاموت[/caption]

دربهاي روكش استيل نرده شيشه اي

نوع ديگري از درهاي استيل توليد شده در گروه فني خاموت، درهاي فلزي با كاور استيل هستند. همانطور كه از اسم اين درها مشخص است، در اين نوع از درهاي استيل، بدنه و شاسي اصلي در از جنس فولاد بوده كه توسط يك لايه دكوراتيو، از جنس ورق استيل روكش شده اند. در اين دربها ورق استيل صرفا عملكرد زيبايي را به عهده داشته و شاسي كشي فولادي پنهان شده زير كاور استيل، وظيفه اصلي را به عهده دارد. نكته مهمي كه در توليد اين درها بايد به آن دقت نمود، محافظت كامل از شاسي كشي فلزي درب در برابر خوردگي و زنگ زدگي است كه توسط يك لايه از ضد زنگ به ضخامت حداقل 80 ميكرون تامين مي گردد.

دربهاي فولادي با كاور استيل توليد شده توسط گروه فني خاموت، مانند درهاي تمام استيل، مطابق ابعاد سفارشي مشتري و كارفرما ساخته مي شوند. در توليد اين درها از يراقهاي استيل (لولا ها، قفل و دستگيره) با گريد 304 يا 316 مطابق سفارش مشتري استفاده شده و طرح و رنگ اين يراقها نيز كاملا با همانگي و مطابق سليقه مشتري انتخاب خواهند شد. درب استيل توليد شده توسط گروه فني خاموت، امكان نصب قفل هاي معمولي، قفل هاي برقي و ... را داشته و با توجه به درخواست مشتري و كارفرما، بصورت يك لنگه، دو لنگه، كشويي و يا ساير مدلها توليد مي گردند. درهاي فولادي با كاور استل مانند درهاي تمام استيل، مي توانند در رنگهاي استل و يا بصورت آبكاري در رنگ طلايي توليد شوند.

[caption id="attachment_1791" align="aligncenter" width="400"]Door-T08-400x400.jpg​ در استيل - توليد شده در گروه خاموت[/caption]

كاربردهاي درب استيل

درب استيل توليد شده توسط گروه خاموت، قابليت استفاده در انواع فضاها مانند، ويلاها، لابي هاي لوكس، آپارتمانها، شركتها و ادارات دولتي، بانكها و مجتمع هاي تجاري و نيز فروشگاه ها و ... را دارا مي باشند. در استيل را مي توان بصورت راستگرد، چب گرد، كشويي و ساير مدلها توليد و نصب نمود.

طرح ها و مدلهاي درب استيل

درهاي استيل تنوعي بالا از نظر طرح و مدل دارند. درب استيل عموما بصورت تركيب با شيشه (شيشه هاي معمولي يا سندبلاست)، و يا تركيب با چوب و سنگ ساخته مي شوند. از نظر رنگ نيز درهاي استيل بيشتر با رنگ اصلي استيل و نيز بصورت درب استيل طلايي يا درب استيل گلد توليد مي شوند. سطح استيل مورد استفاده در دربهاي استيل با توجه به سفارش مشتري مي تواند، براق و يا خش دار باشد. نمونه كارهاي نرده شيشه اي

با توجه به اينكه امكان توليد دربهاي استيل مطابق با طرح و نقشه مشتري وجود دارد، يه همين دليل تنوعي بي نهايت را براي دربهاي استيل بايد در نظر گرفت. كارشناسان خاموت، به عنوان مشاور و ياري دهنده كارفرمايان و مشتريان، تمام تلاش خود را جهت برآورده كردن خواستها و ايده هاي مشتري بكار برده تا مشتري از نتيجه نهايي كار كاملا راضي باشد. خاموت هيچ گونه محدوديتي را براي طراحان در نظر نگرفته و دربهاي استيل را كاملا مطابق طرح و نظر مشتري توليد مي نمايد.

فروش درب استيل

براي آشنايي بيشتر با انواع تميز كننده هاي استيل مي توانيد مقاله "تميز كننده استيل" را مطالعه نماييد.

در استيل - خاموت

در استيل - توليد شده در خاموت

در استيل - خاموت

[caption id="attachment_2131" align="aligncenter" width="400"]در استيل - خاموت​ در استيل با آبكاري رز گلد - توليد شده در خاموت[/caption]

در استيل طلايي - خاموت

درب استيل طلايي - توليد شده در خاموت

stainless-door-khamot-7-400x400.jpg

فروش درب استيل

 

[row label="محصولات مرتبط" col_bg="rgba(116, 162, 184, 0.19)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title style="center" text="محصولات مرتبط" color="rgb(131, 4, 4)"]

[ux_products style="normal" type="masonry" columns="3" columns__sm="1" depth="1" depth_hover="3" cat="348" products="3" orderby="rand" image_height="5:6" text_size="small"]

[button text="مشاهده همه محصولات" radius="10" depth_hover="1" expand="0" link="https://khamot.com/product-category/door-win/steel-door/"]

[/col]

[/row]

ورق استيل

ورق استيل يكي از پركاربردترين مصالح مورد استفاده در صنعت ساختمان و ساير صنايع مي باشد. براي خريد ورقهاي استيل لازم است حداقل اطلاعات فني يا شناخت نسبي از انواع تقسيم بندي هاي استيل را مورد توجه قرار داد. نرده استيل متاسفانه در ايران كمتر كسي در هنگام خريد ورقهاي استيل به موارد فني مربوط به آن دقت ميكند، كه همين امر نيز سبب ايجاد هزينه هاي اضافي براي پروژه ها و نيز كارايي و بازدهي پايين تر محصولات شده است.

stainless-steel-plate-khamot-4.jpg

انواع استيل (گريدهاي مختلف استيل) حفاظ استيل

استيل در انواع گريدها و رده بندي هاي مختلفي توليد شده و در بازار موجود مي باشد. البته از ميان اين گريدها و رده هاي مختلف استيل، برخي بسيار مرسوم بوده و استفاده عمومي و بالايي دارند و برخي ديگر نيز در موارد خاص و گاها كاربردهاي بسيار ويژه اي مورد استفاده قرار مي گيرند.

انواع گريدهاي استيل كه توليد شده و موجود در بازار عبارتند از:

1- استيل گريد 200 (استفاده در لوازم خانگي – برخي قطعات مبلمان و ...)

2- استيل گريد 300 (مناسب براي استفاده هاي عمومي و صنعت ساختمان-وسايل جراحي- صنايع دريايي و ...) پله

3- استيل گريد 400 (مناسب براي استفاده هاي تزئيناتي-توليد قاشق و چنگال و قطعات دكوراتيو اتومبيل و ...)

از ميان گريدهاي استيل، ورقهاي استيل گريد 304 و 316 مرسوم ترين و پركاربرد ترين ورقهاي استيل مورد استفاده در صنايع مختلف هستند و بيشترين حجم توليد را نيز اين دو گروه به خود اختصاص مي دهند.

براي آشنايي بيشتر با استيل هاي 304 و 316 مي توانيد مقاله "ويژگي هاي استيل 304 و 316" را مطالعه نماييد.

براي مطالعه بيشتر در مورد استيل گريد 304، مي توانيد مقاله "ويژگي هاي استيل 304" را مطالعه نماييد.

Steel-Banner.jpg

ابعاد ورقهاي استيل

گرچه امكان تهيه ورق استيل در ابعاد مختلف و سفارشي وجود دارد ولي با توجه به توليد كارخانه ها و ابعاد رول هاي استيل، ورقهاي استيل در ابعاد استانداد و مشخصي توليد مي شود. مرسوم ترين ابعاد ورقهاي استيل كه در بازار ايران قابل دسترسي مي باشد ابعاد 1220 * 2440 ميليمتر مي باشد.به جز اين ابعاد، ورق در ابعاد 1000*2000 ميليمتر نيز از مرسوم ترين ابعاد ورقهاي استيل موجود در بازار مي باشد. عرض ورقهاي ذكر شده با توجه عرض رولهاي موجود در بازار تعيين مي شود كه با توجه به ابعاد ذكر شده مي توان نتيجه گرفت رولهاي استيل به عرض 1220 ميليمتر (122 سانتيمتر) و 1000 ميليمتر (100 سانتيمتر) مرسوم ترين ابعاد براي عرض رولهاي استيل در بازار هستند. پله فولادي البته بايد به اين نكته توجه نمود كه ورق با ابعاد سفارشي و مطابق درخواست كارفرما و مشتري نيز در بازار براحتي قابل تامين مي باشد.

ضخامت ورقهاي استيل پله استيل

يكي از مهمترين پارامترهاي تاثير گذار در انتخاب ورقهاي استيل، ميزان ضخامت آن مي باشد. ورقهاي استيل را مي توان از ضخامت 0/1 ميليمتر تا ضخامتي چند سانتيمتري تهيه نمود. براي استفاده در كارهاي دكوراتيو ساختمان، ورق استيل 2 ميليمتر پر استفاده ترين و پر كاربردترين استيل مي باشد.

رنگهاي مختلف ورق استيل

ورق استيل طلايي

ورقهاي استيل با توجه به كاربردهاي مختلف، در رنگهاي مختلفي توليد شده و در دسترس هستند. ورقهاي استيل را مي توان با رويه ها و سطوح مختلفي مانند ورق مات ، ورق خش دار ، ورق براق يا ميرور در بازار تهيه نمود. همچنين ورقهاي استيل از نظر رنگ نيز با آبكاري هاي مختلف مانند ورقهاي استيل طلايي ، استيل مسي و ... تهيه نمود.

ورق استيل طرح دار نرده و پله استيل

ورقهاي استيل بصورت ساده، خشدار و ورقهاي استيل طرح دار توليد شده و براي كاربردهاي مختلف مورد استفاده قرار مي گيرند. امروزه ورقهاي استيل در طرحهاي مختلف نيز توسط كارخانه ها و كارگاههاي مختلف توليد شده و در دسترس مي باشند كه از ميان اين طرحهاي گوناگون مي توان به موارد زير اشاره نمود.

ورق استيل طرحدار

علاوه بر اين طرحها ورقهاي استيل بصورت پانچ شده (سوراخ دار) و ورق استيل با طرحهاي 3 بعدي و موج دار و ... نيز براحتي قابل تامين مي باشند.

ورق استيل طرحدار

[row label="محصولات ورق استيل" col_bg="rgba(116, 162, 184, 0.19)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title style="center" text="محصولات مرتبط" color="rgb(131, 4, 4)"]

[ux_products style="normal" type="masonry" columns__sm="1" depth="1" depth_hover="3" cat="257" products="4" orderby="rand" image_height="5:6" text_size="small"]

[button text="مشاهده همه محصولات" radius="10" depth_hover="1" expand="0" link="/product-category/profile/stainless-steel-sheet/"]

[/col]

[/row]

[row label="مقالات مرتبط ورق استيل" col_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title text="مطالب زير را از دست ندهيد" tag_name="h4"]

[blog_posts type="row" columns="2" columns__md="2" depth_hover="3" ids="1667,1565,2444,2451" show_date="false" excerpt_length="30" text_size="xsmall" text_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[button text="بانك مقالات" color="secondary" radius="10" depth_hover="1" expand="0" icon="icon-angle-right" link="/blog/"]

[/col]

[/row]

 

تفاوت استيل 304 و 316

استيل 304 و استيل 316 از پر كاربرد ترين انواع استيل در صنعت ساختمان مي باشند. گروه فني "خاموت" در اين مطلب به بررسي مشخصات فني و تفاوت استيل 304 و 316 پرداخته است. اما لازم است بدانيد كه، آنچه كه در ايران با نام عمومي استيل مورد استفاده قرار مي گيرد در حقيقت نوعي از استيل است كه داراي ويژگي مقاومت به خوردگي بوده و نام صحيح و كامل آن استينلس استيل ( Stainless Steel ) يا فولاد زنگ نزن مي باشد. حفاظ استيل درب منازل

پس ابتدا لازم است كه تعريف دقيقي از استيل ( Steel ) را ارائه كنيم و انگاه به تعريف استينلس استيل يا فولاد مقاوم به خوردگي (فولاد زنگ نزن) بپردازيم.

فولاد : استيل يا فولاد ، آلياژي بر پايه آهن است كه ميزان كربن موجود در آن كمتر از 2 درصد مي باشد. فولادها بر اساس ساير تركيبات موجود در آنها به دو دسته فولادهاي ساده كربني و فولادهاي آلياژي تقسيم مي شوند. شيشه استينلس استيل يكي از انواع فولادهاي آلياژي به شمار مي آيد.

استيل : استينلس استيل يا اصطلاحا استيل، آلياژي از فولاد مي‌باشد، كه اصلي‌ترين عناصر تشكيل دهنده آن آهن، كروم و نيكل است كه حداقل درصد جرمي كروم در آن ۱۰٫۵ درصد و حداكثر درصد جرمي كربن آن 2/1 درصد مي‌باشد. دليل مقاومت استيل نسبت به خوردگي وجود كروم به ميزان حداقل 10/5 درصد مي باشد. كروم موجود در آلياژ استيل پس از تركيب با هوا، اكسيد كروم را توليد كرده كه روي سطح استيل تشكيل مي شود و ارتباط بين هوا سطح فلز را از بين برده و در نتيجه استيل نسبت به خوردگي مقاوم مي گردد.

براي مطالعه بيشتر در مورد انواع استيل ها مي توانيد مقالات "مقايسه استيل 304 و 316" ، "ورق استيل" و "انواع گريدهاي استيل" را مطالعه نماييد.

تفاوت استيل 304 و 316

بررسي تفاوت استيل 304 و 316 : حفاظ استيل خانگي

استيل 304 : فولاد ضد زنگ گريد 304 پر استفاده ترين استيل در صنعت ساختمان است. اين فولاد ضد زنگ حاوي نيكل بالايي است كه معمولا بين 8 تا 10/5 درصد وزني و مقدار بالاي كروم در حدود 18 تا 20 درصد وزني استيل مي باشد. ساير عناصري كه در اين آلياژ وجود دارند شامل منگنز، سيليكون و كربن هستند. استيل 304 در برابر خوردگي ناشي از اسيدها مقاوم است. اين پايداري باعث مي شود كه استيل 304 براي استفاده در آشپزخانه ها و ساير فضاهايي كه به نوعي با غذا سروكار دارند مناسب باشد. استفاده از اين نوع استيل در ساختمان ها، انواع دكوراسيون و مبلمان بسيار رواج دارد.

استيل 304 داراي يك ضعف است: شيشه خام در برابر محلول هاي كلريد و يا محيط هاي شور مانند ساحل درياها و... حساس است. يون هاي كلريد مي توانند به صورت موضعي ناحيه هاي خوردگي به نام "خوردگي حفره اي" ايجاد كنند، كه در زير لايه هاي محافظ كروم گسترش يافته و باعث ضعف استيل مي شوند. همچنين محلول هايي با غلظت 25 ppm از كلريد سديم مي توانند روي استيل 304 اثر خورنده داشته باشند.

مهمترين و رايج ترين كاربردهاي استيل 304 را مي توان اينگونه به شمار آورد:

  • صنعت ساختمان (هم بصورت عناصر دكوراتيو و هم بصورت عناصر سازه اي مانند سازه هاي شيشه اي)
  • لوازم خانگي مانند يخچال و فريزر و ماشين ظرفشويي
  •  تجهيزات مورد استفاده در صنايع غذايي
  •  اتصال دهنده ها
  •  لوله كشي
  •  مبدل هاي حرارتي
  •  سازه ها در محيط هايي كه فولاد كربني استاندارد خورده مي شوند.
  • تجهيزات مورد استفاده در استخرها

براي مطالعه بيشتر در مورد استيل گريد 304، مي توانيد مقاله "ويژگي هاي استيل 304" را مطالعه نماييد.

ورق استيل 304 و 316

در ادامه تركيب شيميايي استيل 304 براي آشنايي بيشتر ذكر شده است.

304 L304تركيبات شيميايي0.030.08كربن2.002.00منگنز0.0450.045فسفر0.0300.030گوگرد0.750.75سيليسيم18 - 2018 - 20كروم8 – 10.58 – 10.5نيكل0.010.01نيتروژنمتعادلمتعادلآهن

استيل 316 : استيل 316 تشابه بسيار زيادي به استيل 304 دارد و مانند آن داراي مقادير بالايي از نيكل و كروم مي باشد. ميزان نيكل موجود در استيل 316 بين 10 تا 14 درصد بوده و ميزان كروم موجود در اين آلياژ نيز بين 16 تا 18 درصد مي باشد. استيل316 همچنين حاوي سيليكون، منگنز، كربن و مقدار عمده اي از آهن مي باشد. يك تفاوت عمده بين استيل 304 و 316، تركيب شيميايي است كه فولاد ضد زنگ 316 حاوي مقادير قابل توجه موليبدن بين 2 تا 3 درصد است. شيشه سكوريت محتواي موليبدن بالاتر باعث مي شود كه گريد 316 داراي مقاومت بيشتري در برابر خوردگي باشد.علاوه بر اين مقاومت به خوردگي، به ويژه در برابر كلريد و ساير حلال هاي صنعتي در استيل گريد 316 بيشتر است.

استيل 316 اغلب در انتخاب يك فولاد ضد زنگ آستنيتي براي عمليات دريايي يكي از مناسب ترين گزينه ها است. ديگر كاربردهاي رايج فولاد ضد زنگ 316 عبارتند از:

  • صنعت ساختمان
  • تجهيزات ذخيره سازي و فرايندهاي شيميايي.
  •  تجهيزات پالايشگاهي. درب
  • تجهيزات پزشكي (به علت ويژگي هاي غير واكنشي، فولاد ضد زنگ 316 در ساخت وسايل پزشكي جراحي استفاده مي شود)
  •  محيط هاي دريايي، به خصوص آنهايي كه داراي كلريد هستند.

در ادامه تركيب شيميايي استيل 316 براي آشنايي بيشتر ذكر شده است.

316 L316تركيبات شيميايي0.030.08كربن2.002.00منگنز0.0450.045فسفر0.0300.030گوگرد0.750.75سيليسيم18.0-16.018.0-16.0كروم14.0-10.014.0-10.0نيكل0.010.01نيتروژنمتعادلمتعادلآهن3.00-2.003.00-2.00موليبدن

[row label=" حفاظ استيل مغازه محصولات ورق استيل" col_bg="rgba(116, 162, 184, 0.19)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title style="center" text="محصولات مرتبط" color="rgb(131, 4, 4)"]

[ux_products style="normal" type="masonry" columns__sm="1" depth="1" depth_hover="3" cat="257" products="4" orderby="rand" image_height="5:6" text_size="small"]

[button text="مشاهده همه محصولات" radius="10" depth_hover="1" expand="0" link="/product-category/profile/stainless-steel-sheet/"]

[/col]

[/row]

[row label="مقالات مرتبط ورق استيل" col_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[col span__sm="12" padding="20px 20px 20px 20px" align="center" depth="3"]

[title text="مطالب زير را از دست ندهيد" tag_name="h4"]

[blog_posts type="row" columns="2" columns__md="2" depth_hover="3" ids="1957,1565,2451,2444" show_date="false" excerpt_length="30" text_size="xsmall" text_bg="rgba(214, 214, 214, 0.3)"]

[button text="بانك مقالات" color="secondary" radius="10" depth_hover="1" expand="0" icon="icon-angle-right" link="/blog/"]

[/col]

[/row]

تميز كننده استيل

استيل يكي از پر كاربردترين و پر مصرف ترين مصالح مورد استفاده در ساختمانها و صنايع مختلف است و با توجه به زيبايي خاص و ظاهر لوكس بسيار پر طرفدار و پر مصرف است. در پر مصرف بودن استيل سبب شده است كه طيفهاي گوناگون مصرف كنندگان براي حفظ جلاي اوليه و ظاهر زيباي استيل، هميشه دنبال تميز كننده استيل و يا راه حلي ساده براي تميز كردن و براق نمودن قطعات و محصولات استيل باشند. انواع درب گروه فني خاموت در اين مطلب با بررسي رايج ترين مشكلات مربوط به قطعات استيل، شما را براي استفاده از محصولات پاك كننده استيل و تميز كننده هاي استيل ياري خواهد داد.

براي مطالعه در مورد مواد زنگ بر استيل مي توانيد مقاله "تميز كردن خوردگي استيل" را مطالعه نماييد.

براي مطالعه بيشتر در مورد استيل گريد 304، مي توانيد مقاله "ويژگي هاي استيل 304" را مطالعه نماييد.

STAIN-LESS-STEEL-CLEANER-KHAMOT-2-795x400.jpg

آيا عمر استيل بعد از رسوب گيري و زنگ زدگي تمام نشده است و نبايد تعويض كرد؟

يكي از مهمترين عوامل محبوبيت استيل در جهان اين موضوع مي باشد كه شما محصولات استيل را فقط يك بار خريد مي نماييد، و هيچ نيازي به تعويض قطعات استيل نقره اي نخواهيد داشت. درب شيشه اي شما با تميز كردن محصولات استيل منزل خود، مانند ميز استيل، اسانسور استيل و ... هيچ نيازي به تعويض استيل نخواهيد داشت. فقط كافي است از محصولات تخصصي پاك كننده هاي استيل استفاده بفرماييد.

1 - زنگ زدگي و رسوب شيرآلات استيل را چگونه تميز كنيم؟ درب استيل

شيرآلات استيل از پر مصرف ترين محصولات استيل مورد استفاده در ساختمانها به شمار مي آيند. اما همه شير آلات استيل پس از مدت زماني و در اثر استفاده با چند مشكل و ايراد ظاهري مواجه خواهند شد كه عبارتند از:

  • رسوب گيري اطراف شير آلات استيل و برنجي
  • ايجاد لكه روي سطح شير آلات استيل و برنجي حفاظ استيل بانكي
  • استفاده از مواد تميز كننده اشتباه مانند جوهر نمك و .... به عنوان تميز كننده استيل

براي حل تمام مشكلات و ايرادات ذكر شده در بالا هيچ راهي جز استفاده از محصولات تخصصي پاك كننده استيل وجود ندارد. استفاده از تميز كننده هاي نادرست، علاوه بر صرف هزينه، شير آلات را نيز با مشكلات بيشتري مواجه كرده و يا در بهترين حالت بدون هيچ اثري بر شير آلات و بدون آسيب رساندن به شير آلات، فقط و فقط وقت و پول شما را از بين خواهد برد.

2 - زنگ زدگي استيل در استخرها در استيل

امروزه به دليل وجود اشتباهات انساني در استخرها و استفاده از جوهر نمك به عنوان تميز كننده استيل متاسفانه نرده هاي استخر با زنگ زدگي قرمز و زنگ زدگي سياه مواجه مي شوند. تعويض نرده استيل استخر يكي از مواردي است كه باعث افزايش ريسك از بين رفتن آب بندي استخر مي گردد. دليل ديگري كه سبب مي گردد كارفرمايان به فكر تعويض نرده استخر يا پله استخر باشند، رسوب بستن نرده هاي استخر مي باشد.

 راه حل چيست؟ از كدام تميز كننده استيل بايد استفاده نمود؟ انواع درب استيل

براي حل اين مشكل، راه حل هاي متنوع سنتي وجود دارد، كه فقط بخشي از موارد را حل كرده و در بلند مدت به سطوح استيل آسيب مي زنند. اما بهترين راه حل استفاده از محصولات تخصصي پاك كننده استيل مي باشد كه سبب مي گردد به راحتي بتوان نرده استخر را به سادگي بدون تعويض مانند محصولات اوليه تبديل كرد.

آيا تعويض نرده هاي استخر به صرفه است؟ حفاظ درب و پنجره

با توجه به اينكه هر كيلو استيل در ايران در حدود شش دلار قيمت دارد و تعويض نرده استيل استخر يا پله استيل استخر ريسك را افزايش مي دهد، تعويض نرده استيل استخر به هيچ عنوان پيشنهاد نمي گردد.

نرده استيل استخر رسوب گرفته است چه بايد كرد؟ حفاظ درب

كافي است از محصولات تخصصي تميز كننده استيل كه مربوط به از بين بردن رسوب شير آلات، نرده استيل، نرده استخر مي باشد استفاده نماييد. كافي است ژل مخصوص را روي محل مورد نظر قرار داده به طوري كه حداقل دو ميليمتر روي محل باقي بماند ، سپس با يك مسواك ، شروع به پاك كردن محل مربوطه نماييد. اگر رسوبات به طول كامل پاك نشدند دوباره اين عمل را تكرار نماييد.

3 - گاز استيل به دليل استفاده از جوهر نمك (به عنوان تميز كننده استيل ) سياه شده است ؟ حفاظ پنجره

در واقع ، زنگ سياه مربوط به يكي از عناصرسازنده استيل به نام نيكل مي باشد، احتياج به تعويض گاز استيل وجود ندارد، و استفاده از سيم ظرفشويي فقط باعث خش افتادن روي استيل شده و استيل كيفيت خود را از دست مي دهد، به همين دليل بهترين راه حل استفاده از محلول پاك كننده مخصوص استيل ( تميز كننده استيل ) مي باشد، با اين محصولات تخصصي مي توانيد به سادگي تمامي زنگ هاي سياه استيل را از بين ببريد. حفاظ استيل

 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۴ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۲۹:۰۳ ] [ علي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی