alihoosh
بازاريابي پيامكي

پنل اس ام اس براي رستوران

پنل اس ام اس رستوران | ارسال پيامك تبليغاتي به رستوران ها | تخفيف 30%

2019/12/21

مرضيه سيفي

مشاغل

بدون ديدگاه

پنل اس ام اس رستوران

ما در اين مقاله ميخواهيم درباره پنل پيامك يا همان پنل اس ام اس براي رستوران ها و امكانات سامانه مديرپيامك براي رستوران ها صحبت كنيم لطفا تا آخر اين مطلب با ما همراه باشيد.

امروزه رستوران هاي بزرگي براي جذب مشتري جديد و حفظ مشتريان فعلي از تبليغات و بازاريابي پيامكي استفاده مي كنند. بازاريابي پيامكي به يكي از روش هاي كم هزينه و در عين حال پر بازده شناخته شده است. سامانه پيام كوتاه براي نشريات و روزنامه ها شما مي توانيد با ارسال پيامك انبوه به روش هاي مختلفي كه در پنل پيامك رستوران وجود دارد به جذب مشتري بپردازيد و با روش هايي نظير برگزاري نظرسنجي پيامكي، برگزراي مسابقه پيامكي و … به حفظ مشتريان فعلي بپردازيد.

استفاده از بازاريابي پيامكي، بهترين روش تبليغات براي رستوران هاست. توصيه مي كنيم كه همۀ رستوران ها از اين روش براي تبليغات خود استفاده كنند.

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف restaurant استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

چرا از مدير پيامك پنل اس ام اس بگيرم؟

۱- ارئه خط خدماتي رايگان بدون نياز به سفته و مكاتبات و تعهدات

۲- ارسال پيامك انبوه به بلك ليست ها با سيم كارت

۳- ارسال سريع پيامك در كمتر از ۱۰ ثانيه براي اتصال به وب سايت

۴- ليست شماره هاي مشتريان به تفكيك سن و جنسيت

۵- ارسال پيامك تبليغاتي به رستوران ها از روي نقشه

۶- ليست شماره موبايل ايرانسل و همراه اول بروز

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه رستوران

با پنل اس ام اس رستوران ميتوانيد چه اقداماتي انجام دهيد ؟

  1. با خريد پنل اس ام اس رستوران؛ ميتوانيد براي مشاغل مرتبط با رستوران پيامك هاي انبوه منطقه اي ارسال نماييد.
  2. با خريد پنل اس ام اس براي رستوران ؛ ميتوانيد به رستوران هاي مختلف در هر شهر پيامك ارسال نماييد.
  3. با خريد پنل پيامك رستوران ؛ ميتوانيد بر اساس كدپستي به افرادي كه در يك محله هستيد پيامك بفرستيد.
  4. با خريد پنل پيامكي رستوران ؛ ميتوانيد از روي نقشه گوگل به افراد مشخصي پيامك ارسال نماييد.
  5. با خريد پنل پيامك براي رستوران ؛ ميتوانيد به افرادي كه سن و جنسيت مشخصي دارند پيامك ارسال نماييد.
  6. با خريد سامانه پيام كوتاه رستوران؛ ميتوانيد به بانك شماره موبايل هاي مشاغل و اصناف دسرتسي داشته باشيد.
  7. با خريد سامانه پيامكي رستوران ؛ ميتوانيد به سرشماره هاي رند پيامك ارسال كنيد.
  8. با خريد پنل اس ام اس در نمايندگي خودرو ؛ ميتوانيد تبليغات پيامكي را اغاز كنيد.
اين موضوع را هميشه به ياد داشته باشيد كه جذب يك مشتري جديد تقريبا پنج برابر حفظ مشتريان قديمي هزينه دارد.

ارسال پيامك به مشاغل

ما قادر هستيم، پيامك شما را حتي به شماره‌هايي كه دريافت پيامك تبليغاتي را مسدود كرده‌اند، تحويل دهيم؛ باور نمي‌كنيد؟! امتحان كنيد.

ويژگي هاي پنل اس ام اس

  • پنل پيامك مادام عمر ( life time )
  • فعال سازي آني پنل؛ به محض خريد
  • ارسال سريع پيامك به بلك ليست
  • داراي نماد اعتماد الكترونيك و عضو انجمن صنفي كسب و كارهاي اينترنتي
  • پشتيباني حرفه‌اي؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط كارشناسان حرفه اي

مدير پيامك براي اولين بار در كشور “پنل ارسال انبوه از طريق سيم كارت“ راه اندازي كرد.

كاربردهاي بازاريابي پيامكي براي رستوران ها

ارسال پيامك تبليغاتي و انبوه منطقه اي

شما ميتوانيد با خريد پنل اس ام اس رستوران و با استفاده از بانك شماره اي كه مديرپيامك در اختيار شما قرار مي دهيد، در محدوده ي فعاليت خود اس ام اس تبليغاتي ارسال نماييد و از آنها بخواهيد كه به عضويت خبرنامه پيامكي شما در بيايند. بعد از افتتاح رستورانتان تبليغ رستوران از طريق پيامك اين امكان را به شما مي دهد كه رستوران خود را به افراد ساكن در نزديكي محل خود، بشناسانيد. هرچند سعي كنيد ارسال اين گونه پيامك ها را به صورت مكرر در بازه زماني كوتاه انجام ندهيد زيرا ارسال بسيار اين گونه پيامك هاي تبليغاتي باعث ايجاد مزاحمت براي مخاطبان مي شود.

اطلاع رساني تغيير آدرس

قطعا مهمترين مسئله بعد از اطلاع رساني بابت افتتاح رستوران يا كافي شاپ، اطلاع رساني بابت تغيير آدرس و حفظ مشتريان مي باشد.به علت عدم اطلاع رساني بابت تغيير آدرس، خيلي از مشتريان وفادار از دست مي روند و ارسال پيامك باعث ثابت ماندن اين مشتريان وفادار مي شود.همچنين اين ديدگاه در ذهن مشتريان ايجاد ميشود كه رستوران بانظمي ست و حضورشان مهم است.

ارسال پيامك كوپن تخفيف

يكي از روش هاي جذب مشتري بيشتر ، ارائه كوپن تخفيف به آنهاست. با ارسال يك پيامك حاوي كوپن تخفيف مي توانيد مشتريان خود را ترغيب كنيد كه باز هم به رستوران شما برگردند، حتي مي توانيد آنها را ترغيب كنيد كه دوستان خود را نيز همراه خود بياورند. مشتريان مي توانند با نشان دادن اين كوپن تخفيف به شما از هديه يا تخفيف ويژه بهرمند شوند.

ارسال پيامك تخفيف مدت دار

با استفاده از پنل پيامك رستوران مي توانيد مشتريان بيشتري را در ساعات خلوت به رستوران خود بكشانيد. كاربرد پنل پيامك در باشگاه هاي ورزشي شما مي توانيد تخفيف هايي را در ساعات مختلف روز به مشتريان ارائه كنيد تا دوباره كسب و كارتان به جريان بيافتد. بهتر است كه اين گونه پيامك ها را با ساعات خلوت خود هماهنگ كنيد تا در طول روز به طور مداوم مشتري داشته باشيد.

رزرو ميز رستوران با اس ام اس

با چك كردن مداوم پنل اس ام اس براي رستوران خود ، اين امكان را به مشتريان خود بدهيد كه بتوانند يك روز زودتر در رستوران شما ميز رزرو كنند .

ارسال پيامك در هنگام دريافت سفارش

پس از اينكه سفارش تلفني مشتري دريافت گرديد ، يا به طور اتوماتيك يعني با استفاده از اتصال نرم افزار رستوران خود به پيامك ، يا از طريق ارسال به صورت دستي ، مشتري را از اين موضوع مطلع سازيد ، حتي مي توانيد در هنگام ثبت سفارش يك پيامك و پس از ارسال سفارش يك پيامك ديگر به شخص ارسال كنيد ، تا از آخرين وضعيت سفارش خود مطلع گردد .

ماژول پاسخ خودكار پيامك

در حال حاضر بسياري از رستوران‌ها به صورت آنلاين رزروها را انجام مي‌دهند و به اين ترتيب مشتريان راحت‌تر و به انتخاب خود مي‌توانند يك ميز را انتخاب نمايند. اما چرا يك مرحله فراتر نرويم و به آنها اجازه ندهيم درخواست رزرو خود را پيامك كنند؟ چه چيزي راحت‌تر از ارسال يك اس‌ام‌اس سريع است . شما حتي مي‌توانيد يك پاسخ خودكار را تنظيم كنيد كه بلافاصله جواب مشتري را بدهد.

ارسال پيامك پاسخ زماندار

اگر كه تنها فرصت شما براي انجام بازاريابي بعد از خدمات طاقت‌فرساي شبانه است، نگران نباشيد. با استفاده از ماژول پاسخ زماندار شما حتي مي‌توانيد سامانه را طوري تنظيم كنيد كه پيامك‌ها در زمان مشخصي به صورت خودكار ارسال شوند.

ارسال پيامك رويدادها

آيا شعبه جديدي را راه اندازي كرده ايد؟ آيا غذاهاي مخصوصي را به منوي خود اضافه كرده ايد؟ آيا مي خواهيد به مناسبت خاصي مراسم ويژه اي را در رستوران خود برگزار كنيد؟ با ارسال يك پيامك مي توانيد مشتريانتان را از اخبار و رويدادهاي رستوران خود با خبر سازيد. مطمئن باشيد كه پيامك بهترين و مناسب ترين ابزار براي اطلاع رساني به مشتريان خواهد بود.

بهترين تبليغات رستوران ها و غذاخوري ها​ارسال پيامك تبريك تولد

با پنل اس ام اس رستوران شما مي توانيد با دادن اين پيشنهاد ويژه به مشتريانتان كه ما در روز تولد شما تخفيف ويژه اي به شما خواهيم داد ، از مشتريانتان شماره موبايلشان را بگيريد و يا به صورت اتوماتيك با ثبت تاريخ تولد در دفترچه تلفن و فعال كردن ماژول ارسال مناسبتي به ايشان تولدشان را تبريك بگوييد يا به صورت دستي در روز تولد اشخاص اين مورد را به اطلاع آنها برسانيد و با دادن تخفيف در اين روز ، اين مشتري را ترقيب نماييد تا در روز تولد مهمانان خود را به رستوران شما دعوت نمايند .

مسابقه پيامكي

مطمئن باشيد كه همه مشتريان شما دوست دارند كه در يك مسابقه شركت كنند و جايزه ي ويژه اي را برنده شوند. با برگزاري يك مسابقه پيامكي مي توانيد مشتريان بيشتري را به رستوران خود بكشانيد و فهرست مشتركان خود را افزايش دهيد. سامانه پيام كوتاه براي آموزشگاه رانندگي

ارسال پيامك نظر سنجي

با برگزاري يك نظر سنجي پيامكي مشتريان را با كسب و كار خود درگير كنيد. يكي از مزاياي برگزاري نظرسنجي پيامكي استفاده از نظرات و پيشنهادات مشتريان جهت بهبود وضعيت رستوران مي باشد. شما مي توانيد با استفاده از نظرات مشتريانتان آمار دقيقي را از وضعيت رستوران خود به دست آوريد.

به مشتريان دائمي خود پاداش دهيد

سعي كنيد بعد از ترك مشتري به او يك پيامك داده و از انتخاب او تشكر نمائيد. اين توجه و تشكر باعث مي‌شود مشتري احساس اهميت داشتن كرده و دوباره به رستوران شما قدم بگذارد. اين نه تنها رزورهاي شما را افزايش مي‌دهد، بلكه مشتريان شما را نيز راضي‌تر خواهد كرد. در نتيجه نقدها و نظرات مثبتي از شما بين افراد پخش خواهد شد.

ماژول دفترچه تلفن

با پنل اس ام اس در رستوران شما مي توانيد شماره ي كاركنان و مشتريان خود را در گروه هاي مجزا وارد نموده و به راحتي اقدام به ارسال پيامك نماييد. با استفاده از اين گزينه مي توانيد به كليه مشتريان و يا همكاران خود اس ام اس هاي اطلاع رساني را همراه با نام و يا اطلاعات ذخيره شده در دفترچه تلفن و يا فايل اكسل ارسال نماييد.

ارسال پيامك به مشاغل هدف

يكي از خدماتي كه پنل اس ام اس مديرپيامك براي بازاريابي پيامكي ارائه ميدهد، ارسال پيامك به مشاغل و اصناف ميباشد. شما با استفاده از ارسال پيامك به مشاغل مورد هدف با كسب و كار خود پيامك ارسال كنيد. سامانه پيام كوتاه براي دانشگاه استفاده از اين روش باعث صرفه جويي در زمان و هزينه ميشود زيرا تبليغات تان را براي كساني ميفرستيد كه مطمئن هستيد با نوع كسب و كار شما مرتبط هستند و پيامك شما خوانده ميشود.

امكان ذخيره و ثبت شماره تلفن مشتريان

با استفاده از دستگاه كي پد پيامك و نرم افزار حرفه اي نصب شده بر روي آن، مي توانيد شماره موبايل مخاطبان را از آنها دريافت نموده و در دفترچه تلفن سامانه پيام كوتاه خود ذخيره نماييد تا در هر زمان كه براي اطلاع رساني و ارسال پيامك تبليغاتي به مشتريان به آنها نياز داشتيد از طريق ورود به پنل و ماژول دفترچه تلفن، به آنها دسترسي داشته باشيد .

مزيت مهم در مدير پيامك :

و در آخر …

چنانچه شما مديريت رستوران يا كافي شاپي را برعهده داريد و قصد داريد گامي نو براي رونق كسب و كارتان برداريد. پيشنهاد ميكنيم از سامانه پيامكي مديرپيامك براي فعاليت خودتان استفاده كنيد و بازخورد مثبت آن را در كوتاهترين زمان ممكن دريافت نماييد.

نياز به مشاوره و راهنمايي بيشتر داريد؟!

۹ صبح تا ۹ شب با شماره هاي زير تماس بگيريد

۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰

۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰

براي خريد پنل اس ام اس از كد تخفيف restaurant استفاده نماييد و ۳۰ درصد تخفيف بگيريد.

خريد پنل اس ام اس با تخفيف ويژه رستوران

با كد تخفيف restaurant از سايت مدير پيامك با تخفيف ۳۰درصدي پنل اس ام اس براي رستوران تهيه نماييد. خريد پنل اس ام اس از مدير پيامك به صورت آني مي باشد و خط خدماتي عمومي و رايگان نيز ارائه مي گردد. همچنين ارسال پيامك انبوه با سيم كارت نيز در پنل موجود مي باشد در صورتي كه نياز به مشاوره و راهنمايي داشتيد با شماره ۰۲۱۳۳۴۳۸۴۸۰ و شماره ۰۹۱۲۰۳۴۳۵۳۰ تماس بگيريد.

5 / 5 ( 2 راي )

ارسال پيامك انبوه تبليغاتي به رستوران و غذاخوري ها, ارسال پيامك تبليغاتي رستوران, بهترين تبليغات رستوران, پنل اس ام اس رستوران, پنل اس ام اس مخصوص غذاخوري, تبليغات پيامكي براي رستوران, كاربرد اس ام اس براي رستوران ها

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۴۴:۱۸ ] [ علي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی